| کد خبر: 104095 |

محمد رجبی از برنامه‌های پیش روی رجا گفت:

◄ رجا کوچک نمی‌شود

تین‌نیوز|

محمد رجبی، مدیرعامل رجا در خصوص روند تغییرات در این شرکت و اصلاح ساختارها با اشاره به اینکه این شرکت کوچک نمی‌شود گفت: شرکت رجا کوچک نمی‌شود بلکه با اصلاح ساختارها و تبدیل آن به یک شرکت هلدینگ کمپانی، شاید نیروی انسانی آن به ۲.۵ برابر افزایش یابد تا بتواند طبق استانداردهای جهانی خدمات مناسبی را در مسیرهای مختلف به هم‌وطنان ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در نشست خبری صبح امروز خود با بیان اینکه در زمان واگذاری شرکت رجا به بخش خصوصی برخی از امور آن انجام نشده است، گفت: هفته گذشته دولت تدبیر و امید در این خصوص تصمیم‌گیری کرد و ما منتظر ابلاغیه دولت در این زمینه هستیم تا بتوانیم با رفع برخی از محدودیت‌های موجود، ساختارهای مالی شرکت رجا را اصلاح کنیم.

وی تأکید کرد: تأمین واگن‌های جدید همراه با بازسازی برخی از واگن‌ها و توسعه کمی و کیفی ناوگان به‌منظور بهبود خدمات از برنامه‌های مهم شرکت رجاست تا با همراهی سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان رجا به‌عنوان یک شرکت برتر ریلی در کشور باقی بماند.

رجبی، کمبود نقدینگی، تسهیلات بالای ۲۸ درصدی و نیز چهار تا پنج درصد جریمه دیرکرد تسهیلات را یکی از مشکلات مهم شرکت‌های داخلی اعلام کرد و گفت: به همین منظور شرکت رجا درصدد است با جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلف از جمله بی.او.تی، نسبت به بازسازی ناوگان خود اقدام کند و سرمایه‌گذاران در مدت ۶ و یا هفت سال، شاهد بازگشت سرمایه‌های خود باشند.

به گزارش تین‌نیوز، شرکت حمل‌ونقل ریل رجا یکی از شرکت‌های تحت پوشش راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بود که در واگذاری شرکت‌های دولتی با مصوبه هیئت دولت در سال ۱۳۸۸ به‌عنوان رد دیون به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.