| کد خبر: 218388 |

به دلیل بحران کرونا؛

خطوط هوایی انگلیس ۱۰۰۰ نفر دیگر اخراج می‌کند​

خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک انگلیس پس از مشاهده ادامه بحران تقاضای بین المللی برای سفرهای هوایی، خود را برای اخراج بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارکنان آماده می کند.

تین نیوز

خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک انگلیس پس از مشاهده ادامه بحران تقاضای بین المللی برای سفرهای هوایی، خود را برای اخراج بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارکنان آماده می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شبکه خبری اسکای نیوز روز پنجشنبه گزارش داد که خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک انگلیس پس از مشاهده بهبودی کمتر از حد انتظار در تقاضای بین المللی برای سفرهای هوایی، خود را برای اخراج بیش از 1000 نفر از کارکنان آماده می کند.

این گزارش در حالی مطرح می شود که توافق این شرکت برای دریافت بسته نجات 1.2 میلیارد پوندی یا 2.18 میلیارد دلاری در هفته جاری پس از آنکه قاضی لندنی در جلسه دادگاه روز چهارشنبه به طرح تجدید ساختار این شرکت هواپیمایی مجوز داد، در حال تکمیل است.

در این گزارش آمده است که این شرکت هواپیمایی از روز جمعه اخراج کارگران را اعلام خواهد کرد.

این شبکه خبری هنمچنین افزود: در صورت تأیید، آخرین دور تعدیل نیرو به معنای آن است که نیروی کار ویرجین آتلانتیک از حدود 10 هزار نفر قبل از شیوع ویروس کرونا تقریباً نصف شده است.

ویرجین آتلانتیک از اظهار نظر در مورد گزارش اسکای نیوز خودداری کرد.

این شرکت که 51 درصد آن متعلق به ریچارد برانسون از شرکت ویرجین گروپ و 49 درصد بقیه آن متعلق به خطوط هوایی دلتا در ایالات متحده است، پیش از این مجبور شده بود تا پایگاه خود را در گاتویک تعطیل کند و بیش از 3500 نفر را تعدیل نیرو کند تا با عواقب ناشی از بیماری همه گیر کرونا مقابله کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.