| کد خبر: 233262 |

فردا کمربندی شهر ساوه افتتاح می شود

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: کمربندی شهر ساوه روز پنجشنبه با دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می شود.

تین نیوز

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: کمربندی شهر ساوه روز پنجشنبه با دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی میرزایی عصر سه شنبه به ایرنا، گفت: نصب علائم ایمنی این مسیر بزرگراهی به طول ۲۱ کیلومتر در حال اجرا است و همزمان کار خط کشی و نصب نیوجرسی نیز در دست انجام است.

وی اظهار کرد: افتتاح این مسیر برای شهر ساوه یک تحول بزرگ محسوب می شود زیرا تردد کامیون های عبوری به سمت همدان از درون شهر ساوه ممنوع خواهد شد و بار ترافیک شهری نیز کاهش چشمگیری دارد که مایه آرامش شهروندان خواهد بود.

فرماندار ساوه همچنین گفت: فاز نخست این پروژه در دهه فجر سال ۱۳۹۸ افتتاح شد که ۷۵ هزار نفر از مردم مناطق شمال شهر ساوه از جمله شهرک های علوی، بهزیستی، آوینی و بسیج در قالب پنج شریان اصلی شهر از این طرح بهره مند شدند.

به گفته او، با افتتاح این مسیر، کامیون های عبوری از سمت پایتخت به طرف همدان باید از ورودی این بزرگراه (واقع در میانه های مسیر دسترسی شهر صنعتی کاوه به شهر ساوه) تردد و بعد از پلیس راه ساوه به همدان وارد جاده قدیم شوند.

شهرستان ساوه با بهره مندی از ۱۴۷ کیلومتر آزادراه و ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه شریان اصلی و ارتباطی میان مناطق شمالی به جنوب و مرکز به غرب کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • زائر 0 0

    احداث یک کمربندی یکراست وبدون پیچ در پیچ در جنوب غربی ساوه ضروری است. طوریکه خودروهای ورودی از سمت همدان براحتی و با مسیری کوتاه بتوانند وارد آزادراه جعفریه قم شوند.واقعا" این همه مسیر کج ومعوج و پیچ در پیچ اطراف ساوه سفر سمت همدان به قم و بلعکس را کیج کننده و طاقت فرسا کرده است.مسئولان ذیربط این معظل را برای زائرین غرب وشمال غرب کشور برطرف کنند.تا هم مسیر کوتاه شود و هم زوار با ایمنی بیشتر از این مسیر عبور کنند.

  • ناشناس 0 0

    احداث یک مسیر مستقیم در ادامه کنارگذر غربی ساوه با گذر از جاده الوسجرد و ادامه آن تا بلوار معصومیه و جاده ساوه قم جهت کوتاه سازی مسیر عبور استان‌های غربی به استان قم بسیار ضروری میباشد این کمربندی مسیر آزادراه همدان قم را هم کوتاهتر می‌کند و هم مسافرین و زائرین غرب و شمال غرب کشور را از سردرگمی مسیرهای پیچ اندر پیچ ساوه و حاشیه ساوه نجات میدهد .