| کد خبر: 245054 |

◄ ناوگان ماشین‌های راهسازی استان بوشهر نوسازی می‌شود

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با توافقات صورت گرفته، ناوگان ماشین‌های راهسازی استان بوشهر نوسازی می‌شود.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با توافقات صورت گرفته، ناوگان ماشین‌های راهسازی استان بوشهر نوسازی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، داریوش امانی اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت راه‌های کشور از همه ظرفیت‌های ملی و استانی باید به خوبی استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای پروژه‌های حوزه راهداری در استان بوشهر نیاز به اعتبارات ویژه است که در این راستا با استاندار بوشهر توافقاتی را داشته ایم که نتایج مناسبی در پی خواهد داشت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: در دیداری که با استاندار بوشهر داشتیم توافق شد که ما اعتبارات ملی راهداری استان بوشهر را از ۲۲۰ به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم و استان هم به همین میزان اعتبار در اختیار راهداری قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش این اعتبارات در سطح ملی و استانی باعث می‌شود که اقدامات و پروژه‌هایی همچون تقویت ایمنی راه‌ها، روکش و خط‌کشی آسفالت و.... با توان و ظرفیت بهتر و بیشتری دنبال شود.

امانی با اشاره به وعده استاندار بوشهر برای حمایت از نوسازی ماشین‌آلات راهسازی در این استان ادامه داد: در این زمینه برای انجام تهاتر با صنایع فعال در پارس جنوبی هماهنگی شود و در عوض طرح‌های راهداری این صنایع انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صنایع متعهد به نوسازی ماشین‌آلات راه در استان می‌شوند، تاکید کرد: امیدواریم با این کار، ماشین‌های راهسازی استان بوشهر نو شوند.

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر نیز در نشست با معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به نقش و جایگاه استان بوشهر در عرصه تولید و اقتصاد کشور افزود: یکی از اولویت‌های مهم در عرصه اقتصاد حمل و نقل است و برای تسریع در اجرای طرح‌های راهداری در استان باید اقدامات مهمی انجام دهیم.

وی گفت: برای تسریع در اجرای پروژه‌های راهداری و حمل و نقل استان، توافق برای اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان به صورت سهم جداگانه بین استان بوشهر و سازمان راهداری و حمل و نقل صورت گرفت.

وی بیان کرد: برای تسریع در اجرای پروژه‌های راهداری و حمل و نقل استان بوشهر، توافق اولیه برای اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان به صورت سهم جداگانه بین استان بوشهر و سازمان راهداری و حمل و نقل صورت گرفت.

استاندار بوشهر یاد آور شد: با توجه به آمادگی سازمان راهداری و حمل و نقل برای حمایت مالی از پروژه‌های راهداری استان، پیگیری لازم از سوی استان بوشهر برای تامین ماشین آلات مورد نیاز سازمان راهداری انجام خواهد شد.

محمدی زاده گفت: ظرفیت ماشین آلات موجود در استان مطلوب است و تلاش میکنیم با همکاری شرکت‌های مختلف نسبت به تامین ماشین آلات مورد نیاز سازمان راهداری و حمل و نقل اقدام لازم انجام شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های حمیدرضا علم مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل استان بوشهر، اقدامات ایشان در مورد مدیریت این سازمان در استان را ستود و برای عبدالکریم اخترشناس مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.

4218562 (1)

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.