| کد خبر: 175643 |

◄ بازدید از راه روستایی بخش مرکزی دهستان اسفندقه شهرستان جیرفت

نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از راه روستایی بخش مرکزی دهستان اسفندقه شهر ستان جیرفت از نزدیک در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت.

تین نیوز

نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از راه روستایی بخش مرکزی دهستان اسفندقه شهر ستان جیرفت از نزدیک در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان جنوبی کمالی‌پور نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان جیرفت از پروژه در دست احداث دهستان اسفندقه بازدید،پیشرفت فیزیکی و کیفیت اجرایی پروژه ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

رضا سلیمانی مسئول اداره راه و شهر سازی جیرفت در حاشیه این بازدید بیان داشت :دهستان اسفندقه دارای ۹۳آبادی می باشد که ۳۵۳۱خانوار با جمعیت ۱۲۳۱۰نفر در آن سکونت دارد.

سلیمانی گفت: نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از راههای روستایی درقنات، بغبغوییه، کوران و گودرزان بازدید کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر ۹۷کیلومتر راه فرعی و روستایی با پیشرفت ۶۰در صد و هزینه کرد ۳۵۰میلیارد ریال در دست ساخت می باشد جهت تکمیل این پروژه ها به اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال نیاز است با تکمیل این راههای دهستان اسفندقه به شهر ستانهای همجوار رابر و ارزوئیه کرمان متصل و بیش از ۱۵۰۰خانوار از راه مناسب بهره مند می‌گردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.