بازدید سایت : ۵۱۰۷۱
| کد خبر ۲۹۸۲۴۴
کپی شد

اعلام حمایت تمام قد وزارت راه از رانندگان کامیون/ پیگیر اصلاح نرخ کرایه هستیم

وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رانندگان بخش حمل ونقل بین شهری تمام قد حمایت کرد.

اعلام حمایت تمام قد وزارت راه از رانندگان کامیون/ پیگیر اصلاح نرخ کرایه هستیم
تین نیوز |

فرزانه صادق در نشست با فعالان صنف حمل و نقل جاده ای کالا اظهار کرد: به طور کامل با شرایط، درآمد، دشواری ها و مشقت های کاری رانندگان زحمتکش در شرایط سرما و گرما برای کسب روزی حلال آشنا هستم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عنوان کرد: رانندگان حوزه حمل و نقل کالا همواره و با وجود مشکلات فراوان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده اند، البته طی سال های اخیر نیز گشایش هایی در زمینه فعالیت کاری این قشر پرتلاش صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی خدمات و فعالیت های حوزه حمل ونقل جاده ای را مویرگی خواند و خاطرنشان کرد: در کنار خدمات بنادر، صنعت هوایی و ریلی، بخش عظیمی از جابه جایی ها در بستر جاده ها و با تلاش کامیون داران در سطح راه های کشور در حال انجام است.

صادق به برخی مشکلات پیش روی فعالان حوزه حمل و نقل بین شهری اشاره کرده و نسبت به حل مشکلاتی که مستقیمأ مربوط به حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است، قول قطعی داد.

وی همچنین بر ضرورت تعامل، همکاری و انسجام با اصناف و انجمن های فعال در حوزه حمل و نقل بین شهری در اتخاذ تصمیمات آینده و حل برخی موضوعات و مشکلات کامیون داران در چشم انداز پیش رو تأکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استفاده از نقطه نظرات فعالان حوزه حمل ونقل کالا در زمینه اصلاح نرخ کرایه حمل، عنوان کرد: اگرچه تصمیم گیری در خصوص همه مسائل مربوط به مطالبات رانندگان مختص حوزه اختیارات وزارت راه و شهرسازی نیست، اما این وزارتخانه همواره می کوشد در کنار فعالان این حوزه نسبت به رفع و اصلاح مشکلات اقدام نماید.

فرزانه صادق همچنین از تلاش و پیگیری در دیگر وزارتخانه ها به منظور حصول نتیجه در خصوص رفع مشکلات مربوط به سوخت ناوگان و بیمه رانندگان خبر داد و از فعالان همیشه سرافراز بخش حمل نقل خواست، آنان نیز به فعالیت خود در جابه جایی کالا در سطح کشور ادامه دهند، تا با تعامل و عبور از شرایط کنونی، برگزاری جلسات مستمر تا حل مسائل و مطالبات آن ها ادامه یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آواره جاده پاسخ

    حاکم شهری ک مرغابی بود برسر آن شهر چ رسوایی بود

  • داریوش پاسخ

    سلام دست باربری‌ها را کوتاه کنید اعلام بار کنید بیمه تکمیلی را درست کنید سختی کار را درست کنید درست کردن جاده‌ها واردات قطعات با کیفیت کرایه سروقت پرداخت گردد

  • محمد پاسخ

    کرایه هم بالا برود باربری ها و دلال ها اصل کرایه قانونی را ب راننده نمی‌دهند و بار از طریق حراج گذاشتن در ترابرنت با کمترین نرخ حمل ب راننده میدهند و هرکس که کمترین قیمت راضی بشود بار را ب همان راننده میدهند. مثلا تعرفه هر مبلغ باشه از صاحب بار میگیرند نصف باربری و نصف کرایه هم ب راننده میدهند

    • مجتبی

      همکار گرامی اکثریت باربری ها مافیاهای همدست وزارت راه و سازمان راهداری و حمل ونقل و غیره هستند تنها نیستند باربری ازحق راننده میدزدن و باهم میخورن، والا کمیسیون چند برابری رو هیچکس تنها نمیتونه بخوره

    • ناشناس

      آقایون محترم همکاران گرامی لطفا حمایت کنید تا از صدور بارنامه از دسترس باربری ها خارج کنند و تحت نظارت نمایندگان دولتی بارنامه صادر شود این باربری های دزد حرامخور، واقعا پدر راننده ها رو درآوردن

  • ناشناس پاسخ

    سختی کار رانندگی را پیگیری کنید

  • مومنی پاسخ

    تمام قد بیمه پنچ ميليون کمیسیون سرسام‌آوری که‌ به‌ رانندگان تحمیل میشه ومشکلات مثل جاده وخیلی مشکلات دیگه ازما رانندگان بهتر میدونید حل کنید زودتر هر روز از بانگ زنگ میزنه قسط را بده

  • مومنی پاسخ

    اگه بیمه من را از ۵ میلیون ب ۲۴۰۰ نیارید یا قطعش میکنم یا روستای میریزم حساب

  • احمد پاسخ

    سلام میگن همیشه پیش گیری هزینه کمتر از درمان دارد الان که کفگیر به ته دیگ خورده تازه وزارت راه به فکر رسیدگی به مشکلات کامیونداران افتاده است،راننده گان انسان های باشعوری هستند، و نقش مهمی در توسعه کشور دارند، مشکلات رانندگان ناشی از معاونت های فاقد تجربه و تدبیر در وزارت راه است، خانم وزیر توانایی اداره وزارتخانه را ندارد

  • نعمت ضیایی پاسخ

    باسلام کرایه بالا هم برود به نفع حمل و نقل است درصد بیشتری می‌گیرد دوباره این دلالها نصف کرایه را از راننده زحمتکش می‌گیرند باربری ها یا حذف شون
    د یا تعزیرات حکومتی با آنها برخورد رضا خانی کنند یکی هم سختی کار که هیچ مسوولی درباره آن حرفی نزد از همه مهمتر است

  • نعمت ضیایی پاسخ

    باسلام نه درصد از کمسیون بارنامه ها از راننده میگرید برای حق دولت علاوه بر کمسیون باربری این هم وضعیت جاده‌های کشور مشکل راننده نبود مدیر لایق است انجمن صنفی رانندگان یاعملنمکند یا خیلی بد اقدام می‌کند ما هرچه بدبختی داریم مربوط به انجمن صنفی بی شرف دزد است

  • د پاسخ

    از همه چیز صحبت میشه غیر از سختی کار واقعا شغل رانندگی سختی کار نداره؟

  • جوادایمانی تنها پاسخ

    باسلام اول از همه شان وشخصیت این این سربازان ایران درهمه اماکن و اژگانی که سر و کار دارن رعایت شود دوم کسانیکه با کمترین هزینه و خدمات شریک جان و مال و درامد این قشر حساس و زحمت شدن کوتاه بشه از جمله کمیسیون‌های باربریها و غیره سوم آینده و بازنشستگی نسبت به سختی کار و مشقتی که در این حوزه میکشن تضمین شود با دستمزد بالا و چهارم تعویض ناوگان فرسوده و جاده ها باتخصیص تسهیلات کم بهره و دراز مدت به عنوان اصلی ترین شاهرگ چرخه اقتصاد تا اینکه متوقف نمی‌شود متاسفانه جامعه حس و درک نمیکنن.

  • احود پاسخ

    خانم محترم خوب یادت افتاد بعد هشت روز از رانندگان کامیون حمایت کنی.
    البته حمایت خشک و خالی چه ارزشی داره رانندگانی که ۸۰ درصد حمل و نقل کالای مملکت رو دوش این قشر زحمت کش است

  • مهدی پاسخ

    سختی زیان آور بودن و عوارض جابجایی که ۱۰ درصد از کل کرایه میشه حتما در نظر بگیرید خیلی مهمه

  • مرتضی پاسخ

    سختی کار ما رو پیگیری کنید بیمه تکمیلی ما اصلأ بدرد نمیخوره تعهداتش بدرد نمیخوره

  • خلیج همیشه فارس ایران پاسخ

    با حرف راست میگی حمایت می‌کنی ولی با عمل خبری نیست يک روز یک نفر را دیدم که اشغال جمع آوری می‌کرد خیلی ناراحت شدم رفتم ازش پرسیدم شغل اولت چه بوده گفت راننده کامیون بودم برای مردم رانندگی می‌کردم خرج زن و بچه هاش را می‌داده گفت 30 سال است تریاک مصرف می‌کنند پلیس راه ازش آزمایش اپیوم می‌گیرند مدارکش را ضبط می‌کنند آن بنده خدا هم بیکار می‌شود گفت رویم نمی‌شود دست خالی بروم خونه گفت یک روز در پارک‌ها خوابیدم هرکجا رفتم کار کنم به من کار ندادند خلاصه خانوادام از هم پاشیده گفت فقط فقط الان وجدان وانسانیت و مردانگی آن مامور پلیس راه راحت است

  • یاسر پاسخ

    نفهمیدیم چیشد آخر تکلیف چیه دست کیه کجا کی یعنی چه دباره جلسه خنده داره

  • ناشناس پاسخ

    سلام خانم وزیر شما باید بفکر این باشی دست دلالان بار رو قطع کنی و به باربری ها بابت کمیسیونهای نجومی که میگیرن برخورد شدید بکنی و راه های کشور رو درست کنی و سوخت ماشینهای فعال رو تامین کنی

  • سعید پاسخ

    ترابرنت را جمع کنید شده مرکز جیب پر کنی باربری های مفت خور

  • ایدین پاسخ

    نرخ کرایه جز پول چیزی نیست بیمه و آتیه این قشر را به قانون جا بندازید نه تورم و پول که دوباره به چرخه مردم برمیگردد

  • ناشناس پاسخ

    خدا قوت همکاران عزیز آقا از هوش مصنوعی استفاده کنید تا راه حل ارائه دهد مسعولین ما کهقدرت ومهارت ندارند

  • سید پاسخ

    بهسازی و ترمیم آسفالت یکی از اولویت های ملی و خواست رانندگان و همه ملت ایران است .

  • حسن پیری پاسخ

    سلام برادران گرامی حرف کاملا حق ویکی از اصلی ترین مشکلات همین برادر فرمودند به خدا اگه باربریها (دلال ها)حذف شوند ۷۰درصد مشکلات حل میشه این باربریها مثل کرم وآفت هستند که با خوردن حق راننده حمل ونقل کشور را فلج کردن مخصوصا در بخش خاور واتاقدا ر بیش اندازه به راننده گان خاور ظلم میکنند

  • جعفر پاسخ

    بهترین کار استفاده از عابر بانک برای سوخت گیری و نظارت دولت روی باربری نظارت روی کیلومتر ماشین های سنگین سوخت اندازه رفت برگشت مقصد

  • فریدون کاظمی پاسخ

    با درود و سپاس
    ... تضمین پرداخت حداقل کرایه به راننده با تضمین دریافت کرایه از صاحب بار و کوتاه کردن دست دلالهای بدون تخصص که باعث
    بروز عمده گرفتاری رانندگان است

  • و.خ پاسخ

    باید توجه داشت که مشکلات زیادی هست اعم از کرایه، کمسیون های زیاد، خرابی جاده ها، گیر پلیس، قطعات یدکی و دزدی بزرگ سازمان یافته و مافیای اداره راه در نصب سرعتگیرهای متعدد و بی مورد

  • ناشناس پاسخ

    خانم وزیر هر چند درصد که سالیانه به عوارض آزادرا هها اضافه میکنید کرایه راننده ها را هم اضافه کنید

  • امیرامینیان پاسخ

    سلام و عرض ادب مسولان میگن سوخت با بارنامه برخط پس تکلیف کمپرسی داران چی میشه که درون شهری کار می کنند کارشان شامل بارنامه نمیشه خاک برداری حمل مصالح ساختمانی کاردر معدن وراهسازی یک دستگاه کمپرسی ده چرخ ماهی حداقل ۴۰۰۰هزار لیتر حداکثر ۶۰۰۰هزار لیتر مصرف دارد فکری بکنید مسولان محترم

  • تورج بدری پاسخ

    سلام خانم وزیر من به عنوان یک راننده اتوبوس بیابانی که نزدیک به چهل سال واندی مشغول کار هستم از شما یک سوال دارم شما درطول زندگی خود چند شب پر زمستان سخت وبورانی جاده های کشور تک تنها مشغول رانندگی بودید

  • بهنام پاسخ

    من هم متاسفانه مجبور شدم بعد از بیست سال بیمه تامین اجتماعی امسال روستایی واریز کنم دفاع تمام قد چطور ممکنه که بعد از یک هفته هنوز هیچ اقدامی در جهت رفع مشکلات ایجاد شده توسط باربری ها و دلال ها و سهمیه سوخت که فقط یک هفته کفاف کار را دارد و مدارکی که بالغ بر ده مورد است و کرایه حمل که با وجود تورم لحظه ای سالی چند درصد اضافه شده انجام نداده اند و همکاران ما رو بازداشت کردند لعنت بر این روش که پیش گرفته اید

  • ناشناس پاسخ

    متاسفانه یک عده افراد غیر متخصص درجاهایی گمارده شده اند که باتصمیمات کارشناسی نشده موجب ایجاد مشکلات اینچنینی در بطن اجتماع می‌شوند وخسارتهای جبران‌ ناپذیر ی به مردم وکشور میزنن باید از افراد کاردان ومتخصص درجایگاه خودشان استفاده شود

  • ناشناس پاسخ

    باربریها مثل زالو افتادن به جان رانندها.

  • راننده اواره پاسخ

    همکاران گرامی تین نیوز باراننده نیست گزارشو زیاد جدی نگیرین

  • محمد پاسخ

    سلام حالا اون اشخاص و شرکتی که برای بارگیری و تخلیه بار و دریافت کرایه معترض میشیم میگه میخواست نیای یکی دیگه میاد حالا متوجه ارزش این شغل میشه

  • خلیل پاسخ

    خانم وزیر گند زدید به اداره راه. شما تکلیف هزینه سفر خانوادگیتون به کیش را که از صندوق اداره راه برداشتید مشخص کن بعدشم شما که هیچکاره ایده تصمیمی آقایون بگیرند شما اعلام میکنید استقلال تصمیم گیری ندارید..

  • ناشناس پاسخ

    باسلام این بی وجدان ها که در پایانه تهران پشت میز با لباس اتو کرده نشسته و نصفا نصف از راننده کمسیون میگیره کی باید رسیدگی کنه چرا ی سر به پایانه نمیزنن ببین این مفت خورا حق راننده چطور میخورن

  • راننده اتوبوس پاسخ

    باسلام، کمی هم بفکر مشکلات رانندگان اتوبوس منجمله حق بیمه بالا و حقوق کم باشید.
    باتشکر

  • مجید پاسخ

    کاشکی یکی از این ریسهای فعلی حداقل فرزند یه راننده بود که بهتر از مشکلات رانندها باخبر بود