| کد خبر: 192878 |

به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد:

◄ برگزاری گردهمایی معاونین فنی و روسای ادارات ناوگان مناطق مختلف ریلی

گردهمایی معاونین فنی و روسای ادارات ناوگان مناطق مختلف ریلی کشور برگزار شد.

تین نیوز

با توجه به ضرورت تبیین برنامه های و رویکردهای حوزه معاونت ناوگان، گردهمائی معاونین فنی ( ناوگان و بهره برداری) و روسای ادارات ناوگان مناطق راه آهن، امروز با حضور مدیران کل ستادی حوزه این معاونت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، « محمد هادی ضیائی مهر » معاون ناوگان راه آهن با تبیین برنامه ها و رویکردهای حوزه این معاونت در سال ۹۸ بر تحقق برنامه های تسهیل جا به جائی بار و مسافر راه آهن، تاکید کرد. 

وی گفت: اولویت نخست حوزه این معاونت استفاده بهینه از امکانات موجود و ناوگان در اختیار ( لکوموتیو و واگن های باری و مسافری) است و باید تلاش کنیم با برنامه ریزی مناسب و نظارت و تلاش بیشتر، حداکثر آمادگی را برای ناوگان موجود به منظور جابجائی بار و مسافر فراهم کنیم و قابلیت اطمینان از ناوگان، کاهش خرابی ها و ایمن سازی ناوگان را افزایش دهیم.

وی افزود: امیدواریم از حداکثر ظرفیت های قانونی موجود از جمله تبصره ۱۸ قانون بودجه ، برای نوسازی ناوگان ریلی با حمایت مدیر عامل راه آهن و سایر مسئولین ذی ربط استفاده کنیم.

در این گردهمایی معاونین فنی (ناوگان و بهره برداری) و روسای ادارات ناوگان مناطق مختلف ریلی با اعلام نقطه نظرات و مشکلات مرتبط با حوزه ناوگان منطقه، آمادگی خود را برای تحقق اهداف و برنامه های راه آهن به ویژه در حوزه ناوگان اعلام کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.