| کد خبر: 183814 |

◄ مواجهه راه‌آهن جنوب‌شرق با سه جبهه آب و هوایی

کلیه راهبانان در تمامی مسیرهای ریلی در محورهای زاهدان – شورگز و زاهدان – میرجاوه– میل ۷۲ فعال هستند.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: با توجه به بارش برف در مناطقی از ایستگاه کنجانک بارش باران در مناطق زاهدان و رودماهی، کلات و مزارآب  و همچنین طوفانی شدن بلاک رودشور – شورگز، ساعات ابتدایی صبح امروز کمیته مدیریت بحران راه آهن جنوبشرق برای اخذ تصمیمات مناسب جهت کنترل محور تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه آهن جنوب شرق، مجید ارجونی اظهار داشت: کلیه راهبانان در تمامی مسیرهای ریلی در محورهای زاهدان – شورگز و زاهدان – میرجاوه– میل ۷۲ فعال هستند.

وی افزود: با توجه به طوفانی شدن بلاک رودشور- شورگز، ماشین آلات مکانیزه و سنگین، دسته های کارگری و ماسه روب در محل مستقر شدند.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون پیشگیری از سوانح راه آهن جنوبشرق به  محل های حادثه خیز و مهم اعزام شدند.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: نیروهای جمع آوری سوانح اداره ناوگان و ماسه روب با تجهیزات کامل داخل قطار های مسافری و باری هنگام سیر حضور دارند.

ارجونی تاکید کرد: درزین های پیشرو در تمامی نقاط محور، پیش از قطار های مسافری و باری به منظور اطمینان از باز بودن مسیر اعزم می شوند.

وی ادامه داد: ارائه برگ احتیاط به لکوموتیورانان و اعلام تذکر به ماموران قطار برای سیر با سرعت مقرره در دستور کار قرار گرفته است.

مجید ارجونی بیان کرد: با توجه به مواجهه با سه جبهه آب و هوایی قطار مسافری تهران – زاهدان با کمتر از پنج دقیقه تاخیر وارد ایستگاه زاهدان شد،همچنین در بازگشت قطار هم تهمیدات لازم انجام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.