| کد خبر: 268677 |

شرکت کشتیرانی دیانا عبور و مرور از کانال سوئز را متوقف کرد

شرکت کشتیرانی یونانی دیانا در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت نیز به دلیل بحران جاری در دریای سرخ، عبور و مرور کشتی هایش از کانال سوئز را متوقف کرده و از مسیرهای آبی جایگزین استفاده خواهد کرد.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی یونانی دیانا در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت نیز به دلیل بحران جاری در دریای سرخ، عبور و مرور کشتی هایش از کانال سوئز را متوقف کرده و از مسیرهای آبی جایگزین استفاده خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، آناستاسیوس مارگارونیس رئیس شرکت کشتیرانی یونانی دیانا در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل خطرات فزاینده ای که در دریای سرخ کشتی های تجاری را تهدید می کند، تا اطلاع ثانوی عبور و مرور کشتی های این شرکت از این دریا و کانال سوئز را به حالت تعلیق در آورده است.

وی در این بیانیه خطاب به سرمایه گذاران این شرکت با یادآوری اینکه آنها باید منتظر سود کمتری باشند، یادآور شد: پیش از وقوع بحران در دریای سرخ، نزدیک به ۱۲ درصد از محموله های جهانی با عبور از کانال سوئز راهی مقاصد خود می شدند اما به دلیل خطراتی که کشتی های تجاری را در دریای سرخ تهدید می کند، شرکت های کشتیرانی مجبور به استفاده از مسیرهای طولانی تر شده اند که علاوه بر اینکه برنامه های این شرکت ها را مختل می کند، هزینه های آنها را نیز افزایش می دهد.

مارگارونیس در بیانیه خود با اشاره به اینکه ترانزیت کانال سوئز حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: این امر ناشی از این است که چندین شرکت کشتیرانی از جمله خود ما عبور و مرور کشتی های خود از دریای سرخ و کانال سوئز را به حالت تعلیق درآورده ایم و روز به روز بر تعداد شرکت های کشتیرانی که ناچار به تعلیق رفت و آمد کشتی های خود از این کانال می شوند، افزوده می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.