| کد خبر: 8936 |

محدودیت‌های ترافیکی غرب استان تهران در روز مراسم ارتحال حضرت امام(ره)

تین نیوز | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران با اشاره به برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت‌: بیش از 5 بزرگراه و آزادراه در غرب استان تهران از بامداد روز برگزاری مراسم با برخی محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو خواهند بود.

علیرضا جعفرنیا ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به برنامه‌ها و تمهیدات پلیس راهور غرب تهران در سالگرد ارتحال حضرت امام راحل اظهار کرد: برای رفاه حال زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) محدودیت‌های ترافیکی در حوزه جغرافیایی پلیس راهور غرب استان تهران ایجاد شده است.
 
وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان رباط کریم افزود‌: این محدودیت‌های ترافیکی از میدان امام خمینی این شهر از ورودی جاده ساوه تا اتوبان قم از بامداد روز چهارشنبه مورخ 14 ماه جاری برای کامیون‌ها به جز حاملان سوخت و مواد غذایی فاسد شدنی آغاز می‌شود.
 
جعفرنیا ادامه داد:‌ تمامی ورودی‌ها به جاده واوان به سمت کاشانک از جنوب به شمال به همراه محور ورودی به فرودگاه امام خمینی محور جنوب به شمال و تمامی ورودی‌ها به سمت آزادراه تهران - قم مسیر جنوب به شمال نیز از ساعت 24 بامداد روز چهارشنبه مسدود بوده و مردم می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
 
رئیس پلیس راهور غرب استان تهران با اشاره به سایر محدودیت‌ها و مسیرهای مسدود تصریح کرد:‌ میدان الغدیر ابتدای جاده واوان از ساعت 17 بعدازظهر نیز مسدود است و مسیرهای جایگزین توسط علائم راهنمایی و رانندگی به رانندگان و مردم اطلاع داده شده است.
 
جعفرنیا با اشاره به سایر تمهیدات پلیس راهور غرب تهران تصریح کرد: پلیس راهور غرب استان تهران با تمام تجهیزات و تمهیدات و 100 درصد نیروهای خود آماده سرویس‌دهی به زائران حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی است و زائران را تا حرم امام بدرقه می‌کند تا در طول مسیر حادثه‌ای برای آنها رخ ندهد.
 
وی ادامه داد‌: در حرم امام (ره) نیز جایگاه‌های ویژه‌ای به عنوان پارکینگ برای اتوبوس‌های حامل زائران غرب استان تهران در نظر گرفته شده است تا زائران در آنجا نیز دچار مشکل نشوند.
 
رئیس پلیس راهور غرب استان تهران با بیان اینکه تمام اقدامات مطابق برنامه‌ریزی‌های دقیق در حال انجام است، افزود‌:‌ اتوبوس‌های جایگزینی در نظر گرفته خواهد شد تا مشکلی بابت خرابی احتمالی اتوبوس‌های زائران به وجود نیاید و آنها با آسایش و آرامش لازم به مقصد خود برسند.
 
جعفرنیا خطاب به مردم گفت‌: ‌در این روز تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا به ترافیک مسیرهای عبوری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) افزوده نشود.
 
رئیس پلیس راهور غرب استان تهران با بیان اینکه بیشترین تصادفات که در برگزاری چنین مراسم‌هایی روی می‌دهد تصادف اتومبیل‌های شخصی با عابران است، خاطرنشان کرد‌: 50 درصد تصادفات منجر به فوت مختص عابران پیاده با اتومبیل‌های شخصی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.