| کد خبر: 208461 |

4 میلیارد تومان جریمه خودرو به دلیل سفر غیرضروری

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور گفت: برای هفت هزار و ۸۷۶ خودرو که سفرشان غیرضروری تشخیص داده شده ، اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی صورت گرفته است.

تین نیوز

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور گفت: برای هفت هزار و ۸۷۶ خودرو که سفرشان غیرضروری تشخیص داده شده ، اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی صورت گرفته است. 

این رقم در حالی اعلام می شود که با این حساب درآمد پلیس از محل جریمه های رانندگی در این چند روز به حدود 4 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.  

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ محمدباقر سلیمی با بیان اینکه در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، کنترل ترددها در مبادی ورودی و خروجی شهرهای کل کشور صورت می‌گیرد، اظهار کرد: بخش اعظم هموطنان تذکرات را جدی گرفته و سفرها و ترددها به حداقل ممکن رسیده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور افزود: تعداد افراد اندکی نیز به تذکرات بی‌توجه بودند و به سفرهای خود ادامه دادند که در رابطه تاکنون 969 خودرو توقیف و به پارکینگها هدایت شده‌اند و حتماً این خودروها یک ماه در پارکینگ خواهند ماند.

وی تصریح کرد: همچنین برای هفت هزار و 876 خودروی دیگر که سفرشان غیرضروری تشخیص داده شده است، اعمال قانون 500 هزار تومانی صورت گرفته است.

سلیمی به تمهیدات پلیس راهور برای روز 13 فروردین اشاره و بیان کرد: در روز طبیعت طرح ویژه ترافیکی اندیشیده شده و از ساعت پنج صبح، حدود سه هزار و 500 تیم گشتی، یک هزار و 300 تیم موتورسوار و چهار هزار و 500 عامل پیاده در سطح کشور و به ویژه مسیرهای منتهی به پارکها، تفرجگاه‌ها، بوستانها و فضاهای سبز مستقر می‌شوند.

این مقام پلیس راهور متذکر شد: حتماً از ترددها و توقفها در محدوده‌های مدنظر جلوگیری خواهیم کرد و از هموطنان می‌خواهیم با پلیس همکاری داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.