| کد خبر: 175971 |

◄ تشریح پروژه‌های راه‌سازی کهگیلویه‌وبویراحمد

عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به پروژه‌های بزرگ‌راه سازی فعال در استان گفت: یکی از این پروژه‌ها ارتباط مسیر خوزستان به مرکز کشور است که از پروژه‌های اثربخش به‌شمار می‌آید.

تین نیوز

عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به پروژه های بزرگراه سازی فعال در استان گفت: یکی از این پروژه ها ارتباط مسیر خوزستان به مرکز کشور است که از پروژه های اثربخش به شمار می آید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نژادصفوی افزود: این پروژه از نظر کاهش هزینه های سفر و کاهش هزینه های حمل ونقل اهمیت دارد.

او افزود: همچنین در سطح محورهای استان، محورهای باب و میدان به طرف گچساران و نهایتاً تا حوزه خوزستان و مرز بهبهان، از پروژه های بزرگ دیگری هستند که در چند قطعه درحال انجام اند و امیدواریم یک یا دو قطعه از آن ها را تا دهه فجر به بهره برداری برسانیم.

نژادصفوی اضافه کرد: پروژه تأثیرگذار دیگری نیز که در رونق اقتصادی و ارتباطاتی استان مؤثر است، نیز در دست انجام است. این پروژه ارتباط از جنوب به مرکز و یاسوج به سمیرم و اصفهان است که در چند نقطه احداث می شود و امیدوارم با رایزنی هایی که در یکی دو هفته اخیر داشتیم بتوانیم اعتبارات بیشتری داشته باشیم و پروژه ها را سریع تر از زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل استان کهگیلویه وبویراحمد همچنین توضیح داد: یکی دیگر از پروژه های مهم محور یاسوج-شیراز است که باید چهارخطه شود و نیاز است که سرمایه گذاری بیشتری درباره آن صورت گیرد و راهکارهایی پیدا شود که از فرصت های قانونی مانند سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوانیم پروژه ها را هر چه سریع تر به بهره برداری برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.