| کد خبر: 146239 |

توصیه یک عضو کمیسیون عمران مجلس

◄ زائران عتبات عالیات از حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند

زائرین عتبات- عالیات از خودروهای حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس استفاده کنند تا از ایجاد ترافیک احتمالی در مسیر برگشت پیشگیری شود و با توجه به افزایش هر ساله تعداد زائران نسبت به سال پیش در تأمین پارکینگهای مرزی دچار مشکل نشویم.

تین نیوز

در آستانه آغاز ماه محرم و افزایش بار ترافیکی شهرهای مرزی برای حضور زائران در عتبات عالیات، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره تمهیدات سفر زائران گفت: زائران عتبات- عالیات از خودروهای حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس استفاده کنند تا از ایجاد ترافیک احتمالی در مسیر برگشت پیشگیری شود و با توجه به افزایش هر ساله تعداد زائران نسبت به سال پیش در تأمین پارکینگ‌های مرزی دچار مشکل نشویم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی افزود: ازآن‌جایی‌که بیشتر سفرهای عتبات –عالیات از محورهای زمینی صورت می‌گیرد باید جاده‌های موجود در این محورها و امکانات موجود در آن مانند امکانات خدماتی رفاهی ساماندهی شود.

علوی با اشاره به پایان یافتن تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی گفت: با آغاز کار مجلس بعد از تعطیلات تابستانی رسیدگی به این موضوع  با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازیدر کمیسیون عمران صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای سفر زائران عتبات عالیات گفت: در این ایام با توجه به حجم سفر بهتر است مردم از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند. بهترین وسیله در این ایام اتوبوس است که امنیت سفر را بالا می برد و خدمات‌رسانی را تسهیل می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید هماهنگی‌های لازم در مرزبانی ایجاد شود تا مسافران دچار سردرگمی نشوند. ایجاد پایانه‌های مرزی جدید در این ایام به تسهیل روند سفر زائران کمک فراوانی می‌کند.

وی افزود: برای کیفیت‌بخشی به سفر زائران باید هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف صورت گیرد تا مانند سالهای گذشته دچار مشکل نشویم. ناوگان حمل‌ونقل عمومی باید به‌اندازه کافی باشد تا خدمات‌رسانی به زائرین دچار نارسایی نشود.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.