| کد خبر: 258181 |

کنارگذر پیروزی به اتوبان امام علی پس از یکسال بازگشایی می شود

پس از یک سال کنارگذر پیروزی به اتوبان امام علی باز شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

تین نیوز

 

سید احمد علوی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارش بازدید خود از منطقه ۱۳ با بیان اینکه چند بار در شورا تذکر دادیم که کنار گذر پیروزی به امام علی (ع) باز شود، اظهار کرد: پس از یک سال این معبر باز شد که جای تقدیر و تشکر دارد. با این اقدام که با همکاری شهرداری منطقه ۱۳ و پلیس راهور انجام شد، مردم نجات یافتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حضور هزار نفر از خانواده های شهدای مدافع حرم در بوستان سرخه حصار به میزبانی شهرداری تهران تأکید کرد: این اقدامات نشان می دهد که تابستان رسیده و سازمان و هلدینگ گردشگری باید به نتیجه برسد تا خدمات تحت یک پرچم ارائه شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از ۷۳ پروژه توسعه محلی این منطقه ۷۲ پروژه اجرا شد، گفت: رتبه منطقه در اجرای طرح های مستمر رتبه سوم و در اجرای پروژه های غیرمستمر رتبه ششم بود و اکثر پروژه های منطقه به نتیجه رسیده اند.

وی با بیان اینکه با تلاش کمیسیون ماده ۵ و شهرداری اتفاقات بزرگی افتاد، تأکید کرد: هشت درصد از فضای منطقه در اختیار دو پادگان بود و مجموعه ساصد تحویل داده شده و ۷.۵ هکتار به فضای منطقه برای ساخت مسجد، پارکینگ ، ایستگاه آتش نشانی و مرکز فرهنگی اضافه شده که اتفاق بزرگی است و امیدواریم دوشان تپه نیز تا پایان سال به نتیجه برسد.

علوی با تأکید بر اینکه کمیسیون ماده ۵ تنها مجوز برج نمی دهد و چنین فضاهایی با مجوز کمیسیون ماده ۵ ایجاد شده است، اظهار کرد: انتقال ساختمان شهرداری به بافت مسکونی منطقه شرایط را برای مردم راحت تر کرده است.در پایان سال ۱۴۰۲ دیگر چمن مصنوعی فرسوده در منطقه ۱۳ نخواهیم داشت و اعتباراتی پیش بینی شد که تمام چمن مصنوعی های منطقه بروزرسانی شود.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به اجرای بزرگترین کارخانه «ام آر اف» در منطقه افزود: بنده از صدا و سیما انتظار دارم که خدمات ارائه شده به مردم فارغ از فضای سیاسی نشان داده شود. توصیه می کنم به منطقه ۱۳ بیایند و ببینند چه فضایی برای خانواده ها ایجاد شده است. این چه حرفی است که می گویند فضای سبز در دوره ای به ساخت سرویس بهداشتی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در سرخه حصار ایجاد پارکینگ پیگیری شده و مسیر پیاده روی ایجاد شده است. این اقدامات در همین دوره انجام شده اما کسی خبر ندارد و باید برای اطلاع رسانی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.