| کد خبر: 253809 |

رئیس اداره راهداری شهرستان هلیلان:

۶۰ کیلومتر از راه های شهرستان هلیلان خط کشی شد

ریئس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هلیلان گفت: در طول سال جاری ۶۰ کیلومتر از جاده های این شهرستان برای پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی خط کشی شد.

تین نیوز

ریئس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هلیلان گفت: در طول سال جاری ۶۰ کیلومتر از جاده های این شهرستان برای پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی خط کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ یدالله زادگان احمدی اظهار کرد: دید کافی در شب،افزایش ایمنی تردد، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده ها است.

وی گفت: نصب بشکه و نیوجرسی پلاستیکی جهت کاهش تصادفات، نصب تابلو اطلاعاتی در پل سیمره و همچنین و علائم هشدار دهنده در حوزه ۶۰ کیلومتر، ساماندهی رمپ ایست و بازرسی پل سیمره از جمله اقدمات این اداره در سطح شهرستان بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هلیلان گفت: تعریض پل سه راهی کهره، آسفالت پل دارپروشه به طول ۲۰۰متر، آسفالت محور رانشی توحید پیاز آباد ۳۰۰متر، لکه گیری در کل حوزه با ۴۵۰ تن آسفالت سرد مصرفی،حذف ۵ نقطه حادثه خیز در محورهای شهرستان، شانه سازی از محور ابتدای حوزه تا پل سیمره تا شهر توحید به طول ۱۰ کیلومتر و ایجاد تل خاکی در محورهای حادثه خیز شهرستان نیز از دیگر اقدامات مهم در سال جاری بوده است.

احمدی یاد آور شد: ساماندهی وروشنایی پل سیمره ساماندهی محور حادثه خیز پمپ بنزین به جاده اصلی و نصب سرعت گیر، ساخت راه روستایی پیامن چنار در سه قطعه به طول ۱۳/۵ کیلومتر که قطعه اول به طول ۵/۵ کیلومتر اماده آسفالت و قطعه ۲و۳ به طول ۸ کیلومتر می باشد، نیز در طول این بازه ی زمانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات این اداره در ایام اربعین افزود: حضور مستمر راهداران در اربعین حسینی و آماده سازی موکب زوار حسینی ،تسطیح و رگلاژ و غلتک کوبی در محور پل سیمره و همچنین نصب۲ تابلو بزرگ راهنمای زوار حسینی به مرز مهران از جمله این اقدامات بوده است.

احمدی با اشاره به نصب ۳مورد نرده بر روی پلهای محور اصلی جاده ترانزیتی شاهبداغ افزود: ۳۰۰ متر آسفالت گرم مصرفی پل جزمان،علف زنی و تیغه زنی و احیا و ایجاد قنو در کل حوزه شهرستان و همچنین ۵ مرحله برف روبی و نمک پاشی در گردنه شاهبداغ و زردلان سردسیر به طول۶۰ کیلومتر و جاده سازی راه روستایی چال خشک با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی نیز از سایر اقدامات این اداره در سال جاری بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.