| کد خبر: 221325 |

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سمنان افتتاح شد

مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان سمنان روز سه شنبه افتتاح شد.

تین نیوز

مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان سمنان روز سه شنبه افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز از سمنان ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در آیین افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان سمنان گفت: با عنایت به فرمایشات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تشکیل کارگروهی شبانه روزی به منظور برطرف کردن موانع تولید ،  مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های  سرمایه گذاری در سطح کشور راه اندازی شد و این مرکز در استان سمنان از امروز کار خود را آغاز کرد.

علی تشنه دل گفت: هدف از راه اندازی این مرکز اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، برای برطرف کردن موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان است.

وی بیان کرد: با توجه به ضرورت اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور ، حل وفصل مشکلات واحدهای تولیدی ، به ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تامین مالی، تعیین تکلیف بدهی های معوق وهمچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی ومعادن و رفع موانع صادراتی، از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز است.

تشنه دل اضافه کرد: این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد و تیمی متشکل از نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان شامل استانداری ، سازمان صمت ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، اداره کل امور اقتصادی و دارایی ، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و اتاق بازرگانی، پاسخگوی تلفنی متقاضیان و انعکاس موضوع به مسئولان خواهند بود.

وی تاکید کرد: اولویت بررسی وحل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، به ترتیب با دستگاه اجرایی مرتبط در سطح استانی و سپس ملی و در گام بعدی، با کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید استانها خواهد بود. 

علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و برخی مدیران دستگاه های اقتصادی استان در این آیین حضور داشتند.

استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور محسوب می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.