| کد خبر: 213865 |

◄ ۹۵ درصد از مصوبات ستاد کرونا استان اجرایی شد

اصفهان| محسن بایعی، معاون منابع و امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۹۵ درصد از مصوبات ستاد کرونا استان اجرایی شده است.

تین نیوز

 معاون منابع و امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه کارگروه زیر بنایی و شهرسازی  استان اصفهان در کاشان اظهار داشت: تا کنون ۳۷ نشست استانی کرونا در اصفهان برگزار شده که این نشستها ۴۲۵ مصوبه بدنبال داشته و ۹۵ درصد آنها اجرایی شده است.

به گزارش تین نیوز از کاشان،حجت غلامیافزود: تمام مصوبه ها و پروتکلهای بهداشتی به دستگاههای اجرایی مربوطه ابلاغ شده است/ به گفته وی در اوائل شیوع بیماری بیش از ۸۰ درصد این پروتکلها اجرایی شد که دستگاهها با رعایت بهداشت آن را اجرا می‌کردند.

وی اظهار داشت: متاسفانه ظرف ۱۵ روز گذشته رعایت دستورالعمل‌ها ضعیف شد و به حدود ۶۰ درصد رسیده که به طور قطع وضعیت خوبی برای استان نیست، باید تمامی مردم به طور کامل دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی را اجرا کنند.

به گفته وی در ستاد استانی کرونا مقرر شد که صنوف و واحدهای صنعتی تولیدی خدماتی ارتباطی که دستورالعمل‌ها را اجرا نکردند مورد بازرسی بهداشت درمان و بازرسان ویژه استانداری قرار گرفته و با اخطار و تذکر منجر به تعطیلی آنها شود.

غلامی توضیح داد برای آنکه گرفتار کرونا نشویم درخواست ستاد کر‌ونا از همه ‌مردم و دستگاه اجرایی رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک در جمع های چند نفره را در اولویت دستور کار خود قرار دهیم.

معاون منابع و امور عمرانی استانداری تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان اصفهان تا کنون حدود ۹۰۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی صنعتی انجام شده که ۳۰ هزار مورد منجر به صدور اخطار و ۴۰ هزار اخطار کتبی گرفتند که منجر به تعطیلی خواهد شد.

وی بدون اشاره به تعداد واحدهای تعطیل شده گفت :شدت بازرسی ‌های ما در تمامی شهرهای استان به خصوص کاشان ، آران وبیدگل، نجف آباد، شهر رضا و شهرهایی که وضعیت حاد دارند به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

 غلامی در خصوص ماده پنج نیز گفت:  موضوع طرح تفصیلی شهر کاشان که با حریم تاریخی تداخل پیدا کرده مقرر شده هفته آینده در تهران با مسوولان میراث فرهنگی و وزارت و راه و شهرسازی نشستی برگزار شود امیدواریم با توجه به طرح حریم تاریخی که در استان کمیسیون ماده پنج را دارد بتوانیم طرح تفصیلی کاشان را ابلاغ کنیم.

وی افزود در این نشست همچنین در خصوص تغییر کار بری چند خانه  تاریخی به اقامت گاه، ارتفاعات بلوار صنعت و پارکینگ ۲۰ هکتاری الهیه مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص سایت ۲۴ هکتاری گردشگری و توانبخشی آران و بیدگل و همچنین مشکل تداخل حریم کاشان با محدوده شهرک امیرکبیر ۲  که تداخل داشت با توجه به پیشنهاد شهرداری و موافقت شرکت شهرکها در شورای برنامه ریزی برطرف می شود.

و ی همچنین از ساخت یک مجموعه گردشگری و خدماتی در شهر قمصر خبر داد و گفت: این طرح نیز در کمیسیون ماده پنج تصویب شد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.