بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

اقدام خلاف ضابطه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری

تعدادی از رانندگان بخش حمل و نقل مسافری جاده ای یزد از اقدامات خلاف ضابطه سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و اداره ترافیک شهرداری یزد در مورد پایانه مسافری غذیر یزد انتقاد کردند.

اقدام خلاف ضابطه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری
تین نیوز

تعدادی از رانندگان بخش حمل و نقل مسافری جاده ای یزد از اقدامات خلاف ضابطه سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و اداره ترافیک شهرداری یزد در مورد پایانه مسافری غذیر یزد انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آن چه این رانندگان به خبرنگار ما گفته اند، پایانه مسافربری غدیر یزد که به حمل و نقل برون شهری اختصاص دارد، اخیرا با اقداماتی از سوی یکی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری یزد مواجه شده، که خدمات دهی به مسافران بین شهری را با اختلال مواجه می کند.

به گفته رانندگان اتوبوس، سازمان حمل و نقل بار و مسافر و اداره ترافیک شهرداری یزد در حالی قصد انتقال زیر مجموعه های خود از جمله بخش حمل و نقل بار شهری، حمل و نقل مسافری شهری شامل تاکسی ها، اتوبوسرانی و ... به این پایانه مسافری بین شهری را دارد که به گفته رانندگان بین شهری این اقدام به ضرر مسافران بین شهری بوده چرا که خدمات دهی به آنان را به حداقل می رساند.

بیشتر بخوانید:

تداوم روند دریافت انعام اجباری از رانندگان در مراکز توزیع بار

این در حالی است که پایانه های مسافری ضوابطی دارند که اقدام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد خلاف این ضوابط است.

آن چنان که رانندگان می گویند شرایط فعالیت پایانه های مسافری بین شهری بدین گونه است که پایانه تا سکو یا رکاب ناوگان مسافری در اختیار شهرداری ها و از رکاب به بعد در اختیاز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان متولی بخش حمل و نقل مسافری بین شهری است.

در حالی که انتقال مجموعه های حمل و نقلی شهری به مجموعه ای که مربوط به حمل و نقل برون شهری است موجب کاهش خدمات رسانی به مسافران و کاهش دوباره مسافران اتوبوس هایی خواهد شد که د ر2 سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا با کمترین سطح تقاضا مواجه بوده و دچار ضرر و زیان شده اند.

بر همین اساس این رانندگان از مسئولان متولی حمل و نقل برون شهری مسافری درخواست کرده اند به این مشکل رسیدگی کرده و جلوی این اقدام خلاف ضابطه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد را بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.