| کد خبر: 228610 |

۱۰۱ هزار مسافر نوروزی در آذربایجان‌شرقی جابجا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۰۱ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان جابجا شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۰۱ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان جابجا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، اروجعلی علیزاده با بیان اینکه این تعداد مسافر از ۲۵ تا ۶ فروردین جابجا شده است، افزود: ۱۳ هزار و ۷۰۰ سفر اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجایی این مسافران را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه نظارت و ارزیابی این اداره کل به طور منظم بر نحوه فعالیت ناوگان مسافری و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌کند، اظهار کرد: در این بازه زمانی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز نیز ۳ هزار و ۴۷۳ مسافر و تعداد ۴ هزار و ۱۶۰ کامیون تردد کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۲۵ اسفند تا هفت فروردین نیز در جاده‌های استان هشت میلیون و ۳۴۵ هزار تردد خودرو ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد افزایش داشته است.

علیزاده ادامه داد: در این مدت آمار خودروی ورودی به استان ۷۱۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه و خودروی خروجی از استان ۶۵۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.