بازدید سایت : ۱۷۵۹۸۶
مهدی خضری مطرح کرد:

◄ سازمان راهداری در حال پیگیری بیمه رانندگان است

مهدی خضری معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به افزایش 45درصدی بیمه رانندگان کامیون گفت: سازمان راهداری در حال پیگیری است و تلاش داریم با طرح این موضوع در هیئت دولت تخفیف در بیمه رانندگان اعمال شود.

تین نیوز |

 مهدی خضری معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به افزایش 45درصدی بیمه رانندگان کامیون از ابتدای سال گفت: سازمان راهداری در حال پیگیری است و تلاش داریم با طرح این موضوع در هیئت دولت تخفیف در بیمه رانندگان اعمال شود. 

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ اعتراض و اعتصاب رانندگان کامیون راهی برای حل مشکلات یا تله ای برای مخدوش کردن چهره رانندگان؟

به گزارش تین نیوز، مهدی خضری درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده توسط دستگاه های مرتبط در مورد بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری، سهمیه سوخت، نحوه تصمیم گیری در مورد نرخ سوخت با حضور نمایندگان رانندگان و امنیت جاده ها توضیحاتی ارائه داد.

تخفیف حق بیمه رانندگان کامیون در آینده‌ ای نزدیک

مهدی خضری، معاون حمل ونقل سازمان راهداری گفت: در سنوات گذشته، دولت یک تخفیف برای بیمه رانندگان در نظر گرفته بود که سال هاست این امتیاز به رانندگان داده شده است. امسال با توجه به افزایش ۴۵ درصدی حق بیمه رانندگان از ابتدای سال، با اعتراضاتی از سوی صنف رانندگان مواجه بودیم.

وی با اشاره به اعتراضات صنف کامیون داران نسبت به افزایش حق بیمه تصریح کرد : با توجه به افزایش دوباره حق بیمه رانندگان براساس ماده 28 قانون برنامه هفتم واعتراض رانندگان در این راستا جلساتی با تامین اجتماعی انجام شد این موضوع در وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور بررسی و قرار شد در آینده نزدیک با طرح این موضوع در هیئت دولت تخفیفی در بیمه رانندگان اعمال شد.

خبر خوش برای رانندگان بیمه نشده

وی همچنین درباره رانندگانی که مشمول بیمه رانندگان نشده اند، گفت: با پیگیری های سازمان راهداری قرار شد این موضوع در دستور کار تامین اجتماعی قرار گیرد و این رانندگان نیز مشمول بیمه شوند.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، تعدادی از رانندگان مشمول تخفیف بیمه نشده بودند که مقرر شد تا این تعداد هم در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرد. سهمیه سوخت رانندگان هم بر اساس پیمانش است.

این مقام مسئول با اشاره به نگرانی رانندگان درباره سه نرخی شدن گازوئیل و کسری سوخت ادامه داد: سهمیه گازوئیل براساس پیمایش در نظر گرفته شده و سهمیه پایه ثابت مانده و کسر نمی شود. 

وی با اشاره به اینکه کاهش سهمیه سوخت مجددا بررسی می شود تصریح کرد: بحث سه نرخی شدن سوخت رانندگان هم در جلسه ای با وزارت راه، وزارت کشور و وزارت نفت مطرح و مقرر شد هر تصمیم برای رانندگان، حتما با تشکیل جلسات تخصصی با نمایندگان انجمن ها و کانون صنفی رانندگان باشد و در صورت موافقت عملیاتی خواهد شد.

وی درباره تامین امنیت در طول راه های کشور و جبران خسارت آسیب دیدگان احتمالی تصریح کرد: در راستای تامین امنیت رانندگان در جاده ها سازمان راهداری جلساتی را با نیروی انتظامی داشته و تاکید سردار رادان نیز بر استقرار امنیت در جاده هاست و اطمینان کامل را برای ایجاد امنیت دز جاده ها داده اند. 

خضری در پایان تصریح کرد: اگر برای راننده در جاده ای اتفاق افتاد سازمان راهداری در صورتی که نیروی انتظامی این اتفاق را تاکید کند هزینه تحمیل شده به رانندگان را پرداخت خواهد کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد پاسخ

    واقعا بیمه راننده خیلی گرون شده

  • گروگان پاسخ

    لعنت به حکومت و دولتتون.
    گند زدید به کشور. امروز روز دومی هست ک اعتصاب کردن باری نمیره. دزدای کثیف ۴۶ ساله چه غلطی کردید. لعنت به همتون بیاد. فقط بیمه نیست که سوخت هست مشکلات دیگه هست بیشرفها

  • هان پاسخ

    بیمه باید بشه یه میلیون

  • ناشناس پاسخ

    قیافش به پینوکیو میخوره که دماغش دراز میشد وزیر کیش نره مشکل مردم را حل کنه

  • ناشناس پاسخ

    سلام.خبررسانی محترم
    سوخت پایه که اصلا مدتهاست حذف شده.

  • ناشناس پاسخ

    باسلام چرا مسئولین فکر می‌کنند فقط مشکلات یک راننده بیمه تامین اجتماعی و گازوئیل است چرا از عدم پرداخت به موقع کرایه‌ها صحبت نمی‌کنند چرا از گرفتن کمیسیون‌های بسیار سنگین توسط باربری‌ها صحبت نمی‌کنند چرا را برای حمل بار قوانین درست نمی‌شه که راننده از خودش دفاع کنه

  • ناشناس پاسخ

    باید بیمه را بردارن کاملا بیمه یعنی چه ما برای هر کی کار می‌کنیم بیمه ما را باید بدهد برای کی کار می‌کنیم دولت پس باید حق بیمه را بپردازد تمام کمال

  • هاشم راننده پاسخ

    آقای مسول پایانه هاروموظف کنید که باربریهادنبال حق خودشون باشند وبه کرایه راننده دست درازی به عنوان توافق نکنندازقم بارزدم پنج میلیون زیرتعرفه کرایه داده استفاده راننده همینه وضعیت باربریهای قم مشهد تهران خیلی خرابه پایانه هااصلانظارت ندارن ترابرنت روجمع کنید شده عامل بدبختی راننده‌ها پایین ترین کرایه میزنن نظارتی هم نیست آخه وقتی تعرفه هست وقانون شده چراوقتی بارکمه باربریهاوصاحب بار سواستفاده میکنن چرا راننده بایدضرربکنه این انصاف نیست

    • ناشناس

      ترابر خیلی کرایه ها رو پایین میزنه با بی انصافی
      اداره راه نباید نظارت کنه ؟!

    • ناشناس

      راننده و کامیون دار با جون و مال خودش بازی می کنه تو جاده ها ولی باربری ها و دلال ها این وسط سود به جیب میزنن بدون خطری و بدون سرمایه ای

  • ناشناس پاسخ

    در مورد سختی کار رانندگان صحبتی نشد

  • شهرام پاسخ

    بیمه خیلی مبلغش بالاس توان پرداخت نداریم لااقل اجباری نباشه تا ما پرداخت نکنیم بیمه اجباری وزوری ننیخوایم

  • احسان پاسخ

    من راننده یه تریلیم که هر ۱۰۰ کیلومتر ۴۵ لیتر گازوییل میسوزنه ماشینم دنگ و فنگ ولی متاسفانه نمیدونم چطوری حساب ک دن که اول ماه ۶۰۰ لیتر برام شارژ شده به نظر شما منطقی چرا این همه مارو اذیت میکنید اخه با هم کار نمیکنه

  • ناشناس پاسخ

    سلام مشکلات ما رانندگان
    1 سختی کار
    2سوخت
    3 مبلغ بیمه

    • ناشناس

      با سلام به رانندگان زحمت کش عزیز چرا کرایه های پایین که بخدا کرایه خونه هم نمی شه سر ماه نمی گید

  • دهدشتی پاسخ

    گند زدید.جمع کنید این بساط را.بعضی مواقع باربری کمیسیون بار را ۵۰ درصد میگیره.

  • میلاد پاسخ

    بیمه تامین اجتماعی از ۱۶۰۰ شده ۳۳۰۰میلیون آیا این شایعه اس؟فیش بیمه صادر شده پایان هرگونه شایعه اس چرا دروغ میگین

  • سید علی پاسخ

    نظرات کارشناسی وکارشناسان در هر دولت و مملکت نشاندهنده سطح علمی ومنطقی ودینی و سلامت اداری را نشان می‌دهد بعد 45 سال ببینید در حوضه حمل ونقل و رانندگان چقدر انسانیت بخرج دادین

  • رضا پورمحمدی نجف ابادی پاسخ

    لعنت به همه تون ، در های کثیف ، امیدوارم همه تون برید به جهنم ها، ما اعتصاب سراسری کامیونداران کردیم

  • ناشناس پاسخ

    اقایون لطف کنید درباره برنامه ترابرنت هم هم تصمیم گیری کنید کرایه های نصف تعرفه اعلام میکنن کمسیون نجومی میگیرن چرا حق راننده باید بره تو جیب یه مشت دلال ‌پا پتی که هیچ سرمایه ای جز یه گوشی مبایل ندارن

  • ناشناس پاسخ

    این مسئولین بی تفاوت ، بی خیال ، کند کار باید محاکمه شوند آدم و عالم و جهان خواستهای ناوگان عمومی حمل مسافر و بار را مدتهاست می شنوند اما مسئولین ما گوش شنوا ندارند و هیچ اقدامی انجام نمی دهند تا رانندگان و ناوگان اعتصاب کنند این خیانت نیست ؟

  • ناشناس پاسخ

    آقایان مسئول برای آزادراه هایی که فاقد خط کشی و دارای دست انداز ، چاله ، داغون و غیر قابل تردد که مبالغ فراوانی خسارات جانی و مالی به ناوگان حمل ونقل مسافر و بار که هر روزه باید در این جاده ها تردد کنند اخذ عوارض بی انصافی ، ظلم نیست ؟ ۰را امسال این همه افزایش عوارض تصویب شده است ؟

  • کوروش پاسخ

    چرت و پرت تحویل نده. بی {....}ا

  • شروین پاسخ

    انجمن صنفی رانندگان وجودش معضل است و یکی از اعتراضات راننده ها هست چون هیچ تلاشی در جهت بهبود دزدی شرکتهای حمل و نقل نکرده و خودشان از این قشر دزد هستند بعد اینها میخان راه حل پیشنهاد کنن بی شرف هستند تمام {....}

  • راننده خسته پاسخ

    همش دروغ خرشون از پل بگذره دهن کجی توراه بافشارمضاعف گول نخوریم

  • ناشناس پاسخ

    افزایش قیمت بلیط اتوبوس بین شهری و کرایه حمل بار ، کاهش مبلغ حق بیمه رانندگان ، حذف عوارض آزادراهی از ناوگان عمومی حمل مسافر و بار ، ترمیم و بازسازی جاده های خراب. داغون و بی صاحب کشور ، تحویل لاستیک درجه ۱ ، روغن و لوازم یدکی به قیمت مناسب ، نظارت و قیمت گذاری خدمات تعمیرگاهی ماشینهای سنگین اتوبوس و کامیون ، حذف دلالی ، پامیزی ، سوار کن ، دالانداری ، کمیسیون‌های فضایی و عوارض مختلف شهرداری ، حق سکو و ۰۰۰ از اتوبوس‌های بین شهری و باربری و۰۰۰

  • مهدی پاسخ

    کلآ باید سختی کارهم برای رانندگان اعمال بشه

  • ناشناس پاسخ

    سلام لطفاً سختی کار رانندگان رو پیگیری کنید

  • میرحمیدمیرکریم پور پاسخ

    سلام آقا جان چرا دروغ می‌گویید خود من بیمه ام ۲برابر شده چرا دروغ میگین از ۱۶۵۰ نوسان از اول برج یک ۴۰۴ شده ۳۳۳۳۱۵۰ تومن یعنی ۲برابر کجا ۴۵ درصد شما باسواد من راننده بی سواد حساب کن آخه چرا مگه چه امکاناتی به راننده میدین سختی کار داریم ساعت کار داریم مرخصی داریم عیدی داریم جمعه یا تعطیلات داریم شب روز تو جاده تو گرما وسرمایه کار کن بعد سریال یه عده تو دفتر نشین برات تصمیم چرت بگیرن؟؟؟؟؟

  • میرحمیدمیرکریم پور پاسخ

    من لعنت به هیچ کس وهیچ مسولی نمیکنم ولی انصافا خودتون بزارین جای یکی از اما راننده هاآخه چی بگم از جاده‌ها از کمیسیون باربریها از پلیس راه‌ها از جایگاه سوخت‌ها از بیمه با اون امکاناتش که اصلا به لعنت خدا هم نمی ارزهآقای که دستی تو آتیش داری کاری بکن فقط همیندیگه خسته شدیم از همه وهمه جا وهمه کس

  • سعید پاسخ

    ببینید دست و پاچه زدن مسیولین محترم را که چنان هول ورداشته اند که همه چیز میخواد با هم درست بشه

  • حسن زارع پاسخ

    آقای محترم ۴۵ درصد چگونه حساب میکنی ۵۵ درصدش چی میشه لابد تو خورده ای

  • سلی پاسخ

    سلام وقت بخیر خدا قوت من راننده نیستم ولی مشکل پدرم که راننده بود
    1.بیمه تکمیلی خوب مثل شرکت نفتی یا فولادی ها
    2.نداشتن سختی کار
    3.پول دادن زیاد به باربری
    4.مشکل سوخت
    5.نبودن امنیت و جای استراحت در راهها
    6.وضعیت نامناسب جاده ها

  • رضاامیری پاسخ

    دولتمردان با آمریکا و اسراییل بدون دلیل سرشاخ شدند تاوانش را مردم باید ۰ بدهند۰ ظلم فقط به کامیونداران نشده به کارمند و کارگر بعنوان مثال ماهیانه ۹۶ساعت اضافه کار اجباری انجام میدهیم سر ماه ۴۰ساعت پرداخت میشه مابقی بیگاری است
    شناسنامه میخوایم عکسدار کنیم از ۷۰هزار تومان شده ۳۵۰هزار تومان بعد فکر میکنند اگر فردا جنگ بشه همه دست به اسلحه میشن۰ کور خوندید۰

  • محمد پاسخ

    سلام آقای بیمه یک راننده را 3900000کردی. کرایه خونه 10000000خرج. خونه 5کیلو روغن 500هزار تو را پیر قسم از خدا بترسید چرا اینقدر فشار روانی به مردم بیچاره آوردید دولت باید مردم را رایگان بیمه کند باید دولت پول بیمه را پرداخت کند. خدا جواب این مسئولین که به فکر مردم بدبخت نیستند نابود کن اینشالا

    • ناشناس

      ای زنده باد داداش.. خدا لعنشون کنه خونشون رو سرشون خراب شه. انشااا

  • حسین پاسخ

    سلام دولت باید باربریها نضارت داشته باشه ‌نصف کرایه را کمسیون میگیرند آزادراه تبدیل به چاله راه شدند کمبود و یا نبود بار گرانی بیش از اندازه بیمه رانندگان کم شدن سهمیه سوخت گرانی لاستیک و لوازم یدکی و بی لیاقتی مسولین مسبب اصلی عصبانیت و اعتراض و اعتصاب رانندگان و کامیونداران شده

  • مصطفی پاسخ

    همیشه خدا حق راننده بینوا خورده میشه ، گرانی بیمه ، جاده های مضخرف ، لاستیک و روغن و لوازمات غیر اصل و گران و شغل تفریحی ، هیچ وقت هم درست شدنی نیست

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    ما که فیش گرفتیم پرداخت هم کردیم قرض کردم پرداخت کردم دوبرابر هم پرداخت کردم شایعه کجاست .رانندگان از پس پرداخت بیمه برنمیان لاستیک و روغن چندبرابر شده دیگه اضافه شدن کرایه دویست درصد هم اضافه باشه فایده ندارد تورم افسارگسیخته رانندگان وکامیونداران را نابود کرده

  • ناشناس پاسخ

    آقا سختی‌ کار راننده چی میشه راننده کل سال‌ ازخانواده اش دوره وهر لحظه جانش با این اوضاع جاده ها در خطره

  • سام پاسخ

    تنها بیمه نیست سختی کارچی میشه راننده شهردلری یاخط واحدها همه سختی کاردارن حقوق بازنشتگی شان بالای ۳۰میلیون ولی ماهاچی داریم تفریح میکنیم مسولین یکماه بیان کارکنین بعد نظربدین

  • راننده پاسخ

    چرا از کمسیون های نجومی ودیر پرداخت کردن کرایه‌ها حرف نمیزنید

  • فرشاد صالحی پاسخ

    آقایون در راس مشکل سختی کار ماهست مشکل اضاف بار صاحب با است مشکل کرایه ندادن صاحب باراس مشکل گرانی بی‌رویه ماشینه که راننده زیرش زاییده شده مگه مشکل فقط بیمه رانندس اخه

  • نادر پاسخ

    پس بیمه تکمیلی که کلی امکاناتش رو به راننده نمی‌دن چی
    نه ویزیت. ن دارو. ن دندون پزشکی

  • کارن پاسخ

    چراهیچ کسی ب فکرراننده هانیست هرجایی باشه یه صحابی داره جزراننده کل مملکتوماداریم میچرخونیم یکبار یادی ازراننده نشده بیمه زیادمیگیرن ولی تکمیلی باهیجاقراردادنداره ب چ دردمیخوره.کرایه بارودوماهه میدن ولی ده میلیون بارنامه همون لحظه ازت میخوان ازکجابیارم سهمیه گازوئیل ک دادن ققط ده روزجواب میده بقیشو آب بریزیم بریم این همه پول لاستیکووسایلوکی گرون میکنه چراصحاب نداره

  • کارن پاسخ

    خدا وکیلی کجای دنیا سخت تر از شغل رانندگی داریم ن زندگی می‌کنیم نه بچه ها مومیبینم نه میفهمم کی عمرم داره میگذره شب و روز تو جاده گرم او سذما معلوم نیست برسیم خونه یا نه نه سختی کار داریم نه عیدی نه هیچ فقط بیمه ما باید از ۱۶۰۰بشه ۳۳۳۰ از کجا بیارم کاش میمردیم از دست همتون راحت می‌شدیم ماک زندگی نمی‌کنیم فقط عمرمونو تو جاده تموم کردیم برای هیچ

  • ناشناس پاسخ

    اول باید سختی کار به راننده کامیون تعلق بگیره دوم سوخت پدر آخر حق بیمه گرانی لاستیک و قطعات که دیگه امان همه رو بریده

  • ناشناس پاسخ

    وزیر راه هرکسی که باحمل ونقل در ارتباط هست باید هر 3ماه حداقل 2هزارکیلومتر با یک راننده با ماشین مدل پایین سفر کنه تا از نزدیک بفهمه بارگیری چی هست جای خواب چقدر عالی هست غذا هرچی راننده خورد و خوابید کنارش باشه وگرنه که هیچکس درک مشکلات کار و گرفتاری مارو نمیفهمه

  • ناشناس پاسخ

    مشکل ما بیمه نداشتن حق سختیه کاره، و هزینه بالای بیمه کمبود کرایه مشکلات سوخت،دلال بازی سره کمیسیون ،پرداخت دیر وقت کرایه ها هست که راهداری ورود نمیکنه جلوی بارشون و ببنده ،خرابیه افتضاح جاده ها و سرعتگیرها هست...

  • رضا پاسخ

    وعده‌های دروغین فقط دروغ میزنند {....} زیادی میخورند تو ایران جی نرخ و قیمت بالا رفته میاد پایین همش دروغه دروغ پدر سگ‌ها

  • عباس پاسخ

    از گرونی کمسیون صحبت نمیشه بخاطره اینکه دست راهداری حمل و نقل طوی دست همین باربری هست راهداری کمسیون خودش چند برابر و نقدی از راننده می‌گیرد از اونور کاری به کرایه و پرداخت راننده نداره خودش کر و چشم بسته می بینه

  • ناشناس پاسخ

    سلام باید شغل رانندگی کامیون سختی کار حساب بشه، کی تا روز مردن میتونه کار کن

  • عباس پاسخ

    برادران دوستان راننده شما تا حالا متوجه شدید یه باربری اعتصاب کنه یا داد بزنه ووووو ولی هر چند ماه نگاه کنی یا ماشین عوض می کنه یا تغییر در دکوراسیون باری دیگه ما خانه هاشون نمی بینیم که چه به چیه

  • عباس پاسخ

    لطفا سختی کار رانندگان پیگیر بشید تا تنور داغه

  • داودواهبی پاسخ

    جاده نابود... باربری ها دزد...نصف کرایه رو باید بزنی به حساب اقوامش...10درصد کارت میکشن باقی رو شماره کارت میده به نام خودشونم نیس ... اگه ندی هم بارنمیدن... قطعات هم چینی بی کیفیت وخیییلی گران .. پلیس راهها هم که شدن دزدسرگردنه ماشین صفرهم باشی باید حقشون روبدی... گمرکات هم از ورود تا خروج باید پول زور بدی...

  • ناشناس پاسخ

    دورغ میگن هیچ کسی یا نهادی برای رانندگان حرکتی یا کار انجام نمی‌دهند انگار رانندها بدهکار دولت و مردم هستن

  • حسین پاسخ

    مشکلات رانندگان یک نبودن کارفرما برای رانندگان دوم سختی کار رانندگان سوم تفاوت نداشتن بیمه بازنشستگی راننده پایه یکم و پایه دوم چهارم نداشتن جایگاه عادلانه برای توضیح لاستیک و روغن لوازم یدکی پنجم نداشتن نظارت به کمسیون های نجومی باربری ها ششم گازوییل

  • ناشناس پاسخ

    سلام چرا همه گیر دادن به بیمه مشکل اصلی راننه هزینه های سنگین و کرایه پایین در کل کرایه باید بالا بره که از عهده هزینه ها بر بیاییم

  • علی پاسخ

    پدرسوخته ها این باربریا دیگه از 50درصد کمتر نمیگیرند 60 تا هفتاد درصد هم گرفتند بعد میری مقصد میگه چه خبره چونه میزند ..... به قول یک نفر می‌گفت 3دانگ‌ ماشین را شریکند. پدر سوخته ها بعضیاشون روزی صد تا دویست ملیون کمسیون می‌گیرند اما صد هزار موقع کارت کشیدن نمیشه تخفیف گرفت تازه باید بری عابر بانک براشون کارت به کارت کنی

  • انتهای جاده پاسخ

    مسئولین مشکل رانندها یکی دو تا نیست. از بیمه ، سوخت ، وضعیت راه‌ها، جرایم پلیس راه ، کمیسیون بالای باربریها ، قطعات گران در عین حال بدرد نخور و.و.و. این همه مشکلات باید رفع و رجوع بشه بخدا اکثر راننده های محترم بخاطر مشکلات مالی و معیشتی مجبورن کار کنن و الا هیچ کس کار نمی‌کرد با این همه سنگ اندازیها. بخدا این نونی که سر سفره زن و بچه هاتون می‌برید از خون سگ هم حرامتره

  • ناشناس پاسخ

    بار بیش از 24 تن برای چی چرا راهداری و باربری خبر نداره

  • ناشناس پاسخ

    سازمان راهداری اگر این مدیران بازنشسته دراستانها را جمع وجور کنه بهترین خدمت را به مردم کرده است
    #راهداری در خدمت مردم
    #نه به مدیران بازنشسته در استانها

  • سید پاسخ

    هنوز وعده های سال ۹۸ که دادید عملی نشده اینم وعده سرخرمن

  • ناشناس پاسخ

    پس سختی کار رانندگان مهمترین بحثه چی شد این مورد بحث جان راننده است ۲۰سال سابقه تامین اجتماعی رو جمعش کرده بودیم الان خودتون که میدونید گاهی سن میارن گاهی کارفرما ندارن و و و پس کی بایستی زندگی کنه راننده هم مانند سایر آدم‌هاست زیاد نه یک هفته دربهترین حالت خانواده ر نبین ببینم چه حالی داری اما بی تدبیری مسولین خدا باعث و بانی شغل تفریحی عنوان کرد رو دودمان‌ راننده رو به آتش کشیدن و فقط با این وضع جاده ها گازوئیل حق بیمه و امنیت راننده رو نگم برات از خداوند میخوام بداد قشر مظلوم بی ادعا برسه سرسلامتی تمامی شوفرا

  • ناشناس پاسخ

    آخه داداش به دریا رفته می داند مصیبت‌های طوفان را نه پشت میز نشینهایی که قانون مینویسند

  • ناشناس پاسخ

    راننده ی گرامی توجه کنید همه ی ما بصورت خودجوش اقدام به اعتصاب کردیم بخاطر مشکلات متعدد یکی دوتا هم نیست فقط بیمه ولاستیک نیست کارت هوشمند واز همه مهمتر جایی نداریم اگه مشکلی برامون پیش اومد به اونجا مراجعه کنیم و بتونیم حقمون رابگیریم با این چرندیات هم دست از اعتصاب برنمیداریم این مشکلات هم به این دولت یا دولت قبلی مربوط نمیشه یادتون هست سری قبلی اعتصاب کردیم اما آب از آب تکون نخورد

  • سید پاسخ

    همین شروع صحبت شما اشتباه محض است چرا که حق بیمه دقیقا از سال گذشته تا امسال دو برابر هم رد شده چرا میگید ۴۵ درصد چرا درست صحبت نمی‌کنید

  • ناشناس پاسخ

    این دروغ هایی که گفتین راسته

  • حسین پاسخ

    وعده سر خرمن

  • راننده اتوبوس پاسخ

    تامین اجتماعی که نیست ، بفرماید تامین دزدی، آخه تا حالا این سازمان چکار کرده برای ما رانندگان

  • مرتضی پاسخ

    سختی کار راننده‌ها چیشد اونو قلم گرفتین 😂😂😂

  • اشکان پاسخ

    حق کمیسیون باربری‌ها چی شد پس ؟ ما از جون و مال و خانوادمون مایه میذاریم ولی باربری خدا تومن کمیسیون میگیره

  • ناشناس پاسخ

    بیمه رو درست کردی گازوئیل چی برا من گازوییل ۱۴۰۰تا شارژ شده یعنی برا ۵ روز اونوقت من که راننده هستم برا مردم کار میکنم خرج زندگیمو از کجا بیارم خرابی جاده گرونی قطعات گرونی ۷ود ماشین لاستیک تعمیر هزارتا چیز دیگه کمیسیونهای نجومی دلال بازی طرف خانم خونه دار هستش ی ایرانسل گرفته تو ترابرنت بار اعلام میکنه مفت کرایه های نسیه کدومو بگم

  • ناشناس پاسخ

    سازمان راهداری اتحادیه رانندگان ماشین سنگین، وزیر راه و شهرسازی، مسئولین رسیدگی نمی‌کنند ب امور و مشکلات رانندگان ماشین سنگین.
    صفهای طولانی گازوییل، هزینه زیاد لاستیک و قطعات ماشین سنگین، جاده و راه و اتوبانهای پر از چاله چوله، عوارضی بالا برای ماشین سنگینها و...
    وجود دلال بازی‌ها در پرداخت کرایه ب رانندگان مثلن از تهران ب رشت ۴ میلیون فقط میدن ب راننده و خود دلال ۱۰ تومان حداقل ب جیب میزنه.هیچ مسئولی هم رسیدگی نمیکنه

  • شایان زندکریمی پاسخ

    آخه راننده بیچاره مشکلش بیمه است فقط نه پرداخت کرایه ها دیر هنگام کمسیون های هنگفت باربری های کثافت مفتخور سختی کار امنیت جاده ها قطعات یدکی گرون لاستیک گرون روغن گرون وضعیت جاده ها افتضاح بی احترامی بعضی از آدم های حرامزاده به راننده کامیون از کدوم بگم بابا بس کنید به داد راننده ها برسید بابا لطفاً سختی کار به راننده گیان تعلق بگیرد لطفاً آخه کدوم راننده 30 سال پشت فرمان رانندگی کنه بسته بابا سختی کار به رانندگان تعلق بگیره تمامم

  • ناشناس پاسخ

    سازمان بازرسی به کمسیون ها وبارنامه های غیر قانونی ورود کنه

  • ناشناس پاسخ

    خدا ریسه تان را بخشکاند که جز دروغ در ذاتتان نیست

  • حجت پاسخ

    آقا چرا هر کدوم از مسئولين در مورد افزايش بیمه رانندگان صحبت میکنه، میگه ۴۵ درصد افزايش داشته‌ شاید هم بندهای خدا طبق سنوات گذشته جز مسئولين بی سواد تشریف دارن وگرنه بیمه ای که بوده ۱۶۳۰ حالا شده ۳۳۳۰ سه میلیون سیصد وسی هزار تومان همش بگن ۴۵ درصد افزايش يافته، شايدم با تکرار میخوان دم خروس رو بپوشونن ما هم میگم قسمت که راسته ولی دم خروس رو چه کنیم؟؟؟؟؟

  • مصطفی پاسخ

    چرا سازمان راهداری خودشو عقب کشیده اولین مشکل ما خود سازمان راهداری هستش که بااین جاده ها بیشترین آسیب روبه مامیزنن که هرچی درمیاریم باید بدیم به مکانیک ولوازم فروش،،، دوم افزایش مبالغ جریمه های رانندگی که یکدفه ۵۰۰درصد گرون کردن ، آقای سازمان راهداری چرا خودتو عقب کشوندی

  • سید مجتبی پاسخ

    باسلام خدمت همه همکاران عزیزم اقا بیمه مشاغل ازاد برجی ۲۷۰۰، اوقت بیمه رانندگان ۳۴۰۰, از نظر درمان و باز نشستگی هیچ فرقی باهم ندارند فقط راننده بد بخت باید سالی،5م خرج تمدید کارت هوشمند بکند اقایون یه کارگر شهر داری 30 باز مشستگی میگیره راننده 12م
    ن

  • ناشناس پاسخ

    خیلی عجب سازمان راهداری از خواب نازش بیدار شده حالا تا دست و صورتشو بشوره و چشماشو باز کنه ببینه چی شده

  • راننده کشنده پاسخ

    آقای خضری آن وقت که راننده بدبخت دراین جاده باجان خودش بازی می کند که چرخ حمل و نقل لنگ نماند افرادی مثل شما و خانم یا آقا وزارت راه در آرامش کامل در خواب ناز هستیند و از دلهره و هزاران مشکلات دیگر در دل شب در این جادهای که کسی به داد راننده نمی رسد آن راننده بیچاره هست که برای حمل و نقل زحمت می کشد افرادی مثل شما کجا هستیند بزرگوار که حالا این بلا های رنگارنگ را بر سر راننده بدبخت می آوریند بخداوندی خدا شرم آور ( راننده کشنده)

  • ناشناس پاسخ

    خاک‌ عالم برسرشان برای دولتی که مدیریت میکنی چند تا سوراخ را میگیری

  • سید پاسخ

    دستی ها کشیده شده تا سختی کار.
    دستی ها کشیده شده تا تکلیف سوخت.
    دستی ها کشیده شده تا تکلیف باربری های نامرد
    موقعی آزاد میشه تا خیال راننده برای رفتن تواین جاده‌ای ناامن لااقل کمی راحت بشه

  • حمید پاسخ

    دروغ میگی تاکی من پارسال 1650 می‌ریختم امسال شده 3330. این افزایش صد در صدی هست نه 45 درصدی. درغگویان خدا پرست نمازخونه کمتر دروغ بگید شرم از خدا کنید

  • ایدین پاسخ

    سختی کار که نتوانستید به این شغل پر دردسر اعمال کنید هیچ پول بیمه را هم دو برابر کردید با این تدبیر و رو به رشد روز افزون واقعا که

  • ناشناس پاسخ

    فقط گازایل وبیمه نیست کرایه پایین هزینه نگهداری ماشین بالا باربری هم ۲ دنگ از ماشین شریکه

  • پناهی پاسخ

    تو رو خدا به فکر من کشاورز هم باشید که کل سرمایم جلو چشمم داره نابود میشه ما چه گناهی داریم

  • حمید پاسخ

    مشکل ما راننده ها فقط بیمه نیست. کرایه ها بسیار پایین هست وگرفتن کمسیون های بالا توسط بار بری.

    • علی

      ماشین من بنز تکه ۴تا بار بردم واسم ۵۰ لیتر ریختند

    • ناشناس

      بنده خدامن ۴سرویس بار بردم برام ۵۰تا شارژ شده

  • ناشناس پاسخ

    سلام من هر ماه بیمه واسه پدرم پرداخت میکنم از دو برابر هم بیشتر شده یکم انصاف داشته باشید با این کاری که کردین کشاورز هم داره آسیب می‌بینه اصلا انگار این کشور صاحب نداره

  • saeed پاسخ

    فقط به فکر کارمندان دولت هستید. بقیه مشاغل دارن نابود میشن

  • ناشناس پاسخ

    تکلیف برنامه ترابرنت را مشخص کنید کرایه ها را نصف قیمت می زنند و نصف بیش ترش تو جیب باربری می‌ره که زیر کولر گازی نشسته .راننده بدبخت جونش درخطره تو جاده چرا حق کمسیون با حق راننده یکی می کنند. .واقعا این انصاف نیست کرایه ۵ملیون قم را دوونیم باربری برمیداره.

  • سلام ایران پاسخ

    چرا پلیس فتا هیچ نظارتی بر ترابرنت نمیکنه حتی یک معتاد توی ترابرنت بار گذاشته بود با یک سوم کرایه به نظر خیلی از رانندگان فقط کرایه با نرخ تعرفه درترابرنت اعلام باید بشه اونم توسط باربری البته ۹۹درصد باربریها هم علت عدم نظارت حق راننده را ضاییع میکنند که اونهم‌ دولت باید حساب بذاره کمسیون توسط راننده بره توحساب دولت وبعد باربری درصد خودش‌و ازد‌لت بگیره تا دللای بار و اخذ کمسینونهای چند برابری توسط باربریها از بین بره ضمنن تعداد تمرکز با بریها درشهرهای بزرگ نیلی زیاده باید کم بشه

  • ناشناس پاسخ

    تکلیف ترابرنت وکرایه ها وکمسیون چی میشه .

  • ناشناس پاسخ

    از ناامنی جاده و شریک بودن باربریهای بی وجود صحبت کن

  • ناشناس پاسخ

    ما توان پرداخت بیمه ۱۶۰۰ را نداشتیم چه کسانی پشت این بی عدالتیها در این وضع موجود هستن

  • مجتبی پاسخ

    شمارا قسم میدم به هر که را میپرستین فقط جلو دزدیه باربری ها را بگیرید بخدا قسم ۴ دانگ ماشین مال باربری ها هست ۲دانگ مال صاحب ماشین بیچاره کمیسیونم باید کارت به کارت به اسم اقوامشان کنی حق اعتراض هم نداری اگه اعتراض کنی بارنامه ت باطل میکنن میگن بار کنسل شده خدا اینشاالا حق ما رانندها از جون زن بچه هاشون در بیاره سرطان بشه براشون هیچ نهادی هم از ما حمایت نمیکنه بخدا قسم راننده تک باری صحبت میکرد میگفت ۱۰ ملیون کمیسون دادم ۵ ملیون کرایه صافی گرفتم تو فکر بودم ته ماشین جلو خوردم خدا از تو نگذره

  • رضا پاسخ

    به سازمان راهداری چه؟؟؟
    مگه این سازمان فضوله که سرشو کرده تو امور سازمان بیمه ایی و اوصاع بیمه ما رانندگان؟؟؟؟

  • ناشناس پاسخ

    سختی کار رانندگان

  • شوفر بیابون پاسخ

    با سلام خدمت همکاران سازمان تامین اجتماعی از بنیادش فاصد و غیر قابل اعتماد است وتله جدیدشم اینه که اول حق بیمه رو تا سقف بالا میبره در وحله بعدی یه پله کم میکنه ودوتا هندونه زیر بغل ناوگان حمل ونقل و بعدش به ریش هممون میخنده.

  • مجتبی پاسخ

    اقای اژه‌ای شما را به قران قسم میدهم در بحث کمیسیون باربری های پایانه بار نسیم شهر ورود کنید بالای ۵۰ درصد کمیسیون میگیرن خدا خیرتون بده از حق مظلوم درمقابل این زالو صفتان دفاع کنید

  • یاسر پاسخ

    خوشم میاد هیچ امتیازی نمیدید وحرف حرف خودتونه خوب روچه حسابی من ماه گذشته ۵بار تو ایران گشتم با بنز تک بعدش بارنامه هم داشتم شما اول این برج۲۷۰ لیتر برام واریز کردید فقط خفه شو رو چه حسابی ۱۶۰۰ بیمه برداخت کردم الان باید ۳۴۰۰ پرداخت کنم این دو برابر نیست راستی حقوقت چقدره به شعور راننده توهین نکن خدا لعنتت کنه که این همه دروغ گفتی

  • یاسر پاسخ

    رانندگی یعنی کار تفریهی آره شما نمیتونید یه چرخ اون لگنتونو عوض کنید چه میدونید تصادف با تریلی یعنی چی گرمای ۶۰ درجه چیه انفجار گاز ولاستیک چیه بعد میگید سختی کار نداره

  • امید پاسخ

    سلام صبح شما بخیر آقا کدوم ۴۵ درصد ۱۶۰۰ شده۳۳۰۰ صد درصد چرا توهین به شعور راننده زحمت کش که هروقت خداحافظی میکنیم با خانواده خود احتمال خداحافظی آخر باشد بااین وضع آنچنانی جاده خودرو های بی کیفیت ورانندگان سواری که بجای تفریح یا برایدعوا میام یا مسابقه رالی آخ چرا ظلم چرا بیمه کم نشودواعتصاب جواب نده من به شخصه به والله العظیم به روح اما حسین علیهاالسلام قسم میرم توخلاف چاره ندارم شوفر مردمم دوزدی تو خون من نبوده و نیس ولی قاچاق مواد چرا میکنم اگه بداد نرسید به دو دست ناحق قطع شده ارباب عباس علیهاالسلام قسم ترخیص کار تو رجایی که زیرش بر رو شد پلمپ داد گفت هرچی میخواهی بردار بارو گفتم گم شو

  • آزاد پاسخ

    سلام چرا سختی کار به رانندگان تعلق نمی‌گیرد رانندگان باید 20 یا 25 سال بازنشسته شوند چرا هیچ کس به فکر رانندگان نیست راننده جونش کف دستش تو جاده . ی لحظه غفلت کنه یا از خستگی خوابش ببره بیچاره میشه . خواهشن سن بازنشستگی رانندگان را کاهش دهید

  • مظلوم پاسخ

    بیمه بیش از ۱۲۰ درصد گران شده ... بی شرفها چرا دروغ میگین ۴۵ درصد... اینم یه جور عادی سازیه؟؟

  • فرهاد پاسخ

    راننده جونش گرفته کف دستش تو جاده خراب
    سختی کار چرا به رانندگان تعلق نمی‌گیرد
    رانندگان باید 20 سال بازنشسته شوند
    چرا رانندگان بیمه تکمیلی نمی‌شوند
    سخت ترن کار رانندگی تو گرما سرما تو جاده

  • ساسان پاسخ

    مشاغل سخت و زیان آور و تعلق حقوق بازنشستگی در حد یک متخصص را پیگیری و مصوب کنید

  • کریم پاسخ

    بیمه راننده کامیون باید جزو مشاغل سخت باشه ، بعد از ۲۰ سال کار دیگه جای سالمی تو جسم وروح
    راننده نمیمونه ، مسئولان درک کنید امتحانش هم ضرر نداره دو سرویس بقل دست یک راننده برید تا حساب کار دست تون بیاد !

  • سید محمد پاسخ

    سلام
    هیچ دادرسی نیست
    شکایت دم روباه رو به روباه کردن
    رانندگان اگر این دولت مردم رو رها کنه اونها را به حال خودشون بگزاره بهتر مشکل هم رو حل می کنند تا بیاد انجمن صنفی رانندگان تشکیل بده بشه گوش بر راننده انجمن شرکت دارها رو تشکیل بده بشه گوش بره راننده ومسافر صاحب بار در یک کلام در همه کارها دولت
    شعار رانندگان
    دولت رها کن تو ما را
    تا خلاص شویم از کاراتون

  • سید محمد پاسخ

    بیمه راننده ای بی خبر زحال
    برید از این کسایی که باز نشسته شدن بپرسید حالشون چطوره چطور زندگی می گذرانند باز نشستگی یعنی اول بدبختی وبیچارگی در تامین اجتماعی به دلار حق بیمه می گیرند به
    ریال پول میدهند فساد فساد فساد زیاد شده مردم رو دولت رها کنه هر کس خودش خودش

  • راننده پاسخ

    سلام وقت بخیر خدا قوت
    چرا فقط بیمه رو مد نظر گرفتيد پس بقیه مشکلات چیه
    1.بیمه تکمیلی خوب
    2.نداشتن سختی کار
    3.پول دادن زیاد به باربری
    4.مشکل سوخت
    5.نبودن امنیت و جای استراحت در راهها
    6.وضعیت نامناسب جاده ها

  • رزمنده دفاع مقدس پاسخ

    تنها گناه رو به گردن همه باربری ها نندازن راننده های محترم وقتی وضع اقتصاد کشور خرابه و قیمت دلار بالا پایین میشه و صاحب کالا خرید فروش نمیکنه ودنبال منفعت خودش هست پس کرایه رو واقعی رو نمیده وسواستفاده میکنه این وسط باربری تعیین کننده کرایه نیست صاحب بار حرفشو به کرسی میشونه *باید انجمن رانندگان و باربری ها و اصناف جلسه بزارند و نظارت کنن برکرایه واقعی و ب حق رانندگان تا کرایه تمام کمال واقعی و سروقت پرداخت شه ضمنا البته اول باید تکلیف اوضاع اقتصادی وآرامش بازار هم درست شه درسایه کوتاه آمدن طرفین مذاکره

  • مسعود پاسخ

    مکانیک ها و خدمات برق و اطاق سازی و ... چرا نظارت نداره افتادن به جون راننده ها بعضیاشون روزی چهل پنجاه میلیونم درامد دارن شاید بیشتر آخه گناه راننده ها چیه همه میخوان حقش رو بخورن ، راننده میبینن انگار میدونن هر چی بگیرن کسی نمیاد دنبالشون

  • ناشناس پاسخ

    رشوه گیرهای ماموران نیروی انتظامی و پلیس راه یکی دیگر از معضلات رانندگان هست

    • ناشناس

      موارد تخلف را با اسم و مشخصات گزارش کن داداش

  • کشاورز پاسخ

    سلام خدمت راننده گان عزیز گناه من امثال من کشاورز که این همه هزینه کردیم چیست محصولمون داره نابود میشه تو را خدا ما را دریابید

  • ناشناس پاسخ

    سازمان تا حالا خواب بود

  • محمد حسین نصرتیان پاسخ

    بیمه باید به همان یک میلیون ششصد هزارتومان شود.بیمه تکمیلی. سختی کار .

  • جهان پاسخ

    45 درصد؟ که 2390 می‌شود ولی 102 درصد افزایش یافته یعنی 3334،چرا اینقدر دروغ می گویند؟

  • ناشناس پاسخ

    خیلی خوش به حال رانندگان و کامیون داردها ست با یک حمل بار کلی درآمد دارند

  • بیرامی پاسخ

    اخه کجای دنیا 300 لیتر گازوییل برا ی کارکرد یه ماه یعنی سی روز خاور جواب میده یکی جواب بده

  • داریوش بهامیریان پاسخ

    سلام ،بیمه تکمیلی رانندگان هیچ تاثیری و سودی برای راننده نداره ، سختی کار بهش نمیدن ،وضعیت جاده داغون هست ،کرایه ها نود درصدشون یک ماه و بیشتر شده ،لوازم یدکی و لاستیک خیلی گرون شده ، هیچ احترامی به راننده نمیشه ،بومی گرایی و دلال بازی ،نرخ پایین کرایه وووووو

  • ابراهیم پاسخ

    بیمه پسر عمو من از ۱۶۰۰ شده ۳۳۰۰ حالا من معنی ۴۵ درصد شما رو نمی فهمم چرا باید بیمه رانندگان بیمه تامین اجتماعی باشه بعدش هم وقتی دولت می خواد حقوق کارمندان رو افزایش بده ۲۰ درصد ولی بیمه به گفته غیر تخصصی شما از روی بی خبری و جهالت ۴۵ درصد

  • ناشناس پاسخ

    مگه پارسال یک و شیشصد نبوده الان شده سه و چهارصد چجور حساب میکنید میگی 45درصد خیلی بی شرف هستید شما ها بریدیم دیگه کجا بریم از دست شماها دیگه توان نداریم

  • فیض اله پاسخ

    مشکلات ما رانندگان کاش فقط بیمه بود از اون کارگر جایگاه ها تا باربریها و مسئولین شرکت‌ها به رانندگان زور می گویند و از جاده گرفته تا امنیت جانی رانندگان که زیر صفر است از پلیس گرفته تا راهداری و عدم رسیدگی به رانندگان بیمار در بیمارستان‌های تامین اجتماعی و بزرگترین مشکل خود تامین اجتماعی است .{....} در این مدت تنها کاری که کرد دزدی را در بین مسئولین {....} گسترش داد و یه عده زورگیر دزد پرورش‌ داده

  • ناشناس پاسخ

    اقای معاون چرا واسه یه بار سری نمیزنید به یه پایانه ببینی که باربری کرایه میده به راننده پنج ملیون دوملیونونصد میگیره از راننده کجای قانونه سازمان راهداری نوشته کرایه رو عشقی کردن هرچی دلال بگه بعد یه بارنامه صد هزاری مینویسن سه ملیون میگیرن مشکل اینه که یه سری بی سواد بی تجربه نشستن تو سازمان راهداری هیچی بلد نیستن دارن واسه راننده تو جاده تصمیم میگیرن این سازمان و این مشکلات راننده هیچ وقت درست نمیشه یارو از تبریز یه لونه مرغ اجاره کرده جلو در میدون تره بار هرچی دلش بخواد کرایه میده نصف کرایه کمیسیون میگیرن حرف هم میزنی میگن تی کردیم باهات