| کد خبر: 220008 |

◄ برقراری مجدد پروازهای «هما» به استانبول

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد بر اساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه وصدور مجوز پرواز برای برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای «هما» براساس برنامه در روزهای سه‌شنبه ۱۵ مهرماه و جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد بر اساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه وصدور مجوز پرواز برای  برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای «هما» براساس برنامه در روزهای سه‌شنبه ۱۵ مهرماه و جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود.

دو پرواز برنامه‌ریزی شده «هما» به  استانبول، با پرواز شماره ۷۱۹ در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه استانبول انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۱۸ در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه از استانبول پرواز و ساعت ۱۹ در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

براساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه، تمامی مسافران ورودی به فرودگاه استانبول،  می‌بایست در محدوده‌ی ۷۲ ساعت مانده به پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را در زمان ورود به ماموران بهداشت مستقر در فرودگاه استانبول ارائه‌ کنند.

شایان ذکر است هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه مجوز پرواز شرکت‌های هواپیمایی را ابطال کرد که در هفته جاری به دنبال مذاکرات انجام شده دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه، مجوز ادامه پرواز برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» صادر شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.