در راستای تکریم مسافران و برنامه ریزی مدون ایام عید؛
ویژه برنامه های نوروزی فرودگاه ایلام اعلام شد
اقدامات، برنامه ها، راهبردها و پیش بینی های لازم در خصوص تسهیلات ویژه در ایام نوروز ١٤٠٢ در فرودگاه ایلام پس از بررسی کارگروه ها و تحلیل کارشناسی، با محوریت تکریم مسافران اعلام شد.

اقدامات، برنامه ها، راهبردها و پیش بینی های لازم در خصوص تسهیلات ویژه در ایام نوروز ١٤٠٢ در فرودگاه ایلام پس از بررسی کارگروه ها و تحلیل کارشناسی، با محوریت تکریم مسافران اعلام شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اقدامات، برنامه ها، راهبردها و پیش بینی های لازم در خصوص تسهیلات ویژه در ایام نوروز ١٤٠٢ برای فرودگاه ایلام پس از بررسی کارگروه ها و تحلیل کارشناسی به شرح زیر اعلام شد:
-تشکیل ستاد خدمت رسانی نوروز ١٤٠٢ با مسئولیت مدیرکل / مدیرفرودگاه و با حضور همه واحدهای ذیربط.
-حضور دائمی مدیر یا معاون فرودگاه به عنوان جانشین در محل خدمت
-تشکیل کمیته حفاظتی و امنیتی جهت تمهیدات لازم تا قبل از تعطیلات نوروز در فرودگاه .
تهیه و ارسال صورت کشیک مدیران – معاونین و کارکنان مسئول در ایام نوروز.٥ -صورت کشیک نوروزی فرودگاه ها به مسئول ستاد نوروزی.
- استقرار اورژانس و ضرورت ارائه خدمات نوروزی از سوی مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی
- رصد و پایش رخدادهای امنیتی در سطح سامانه های حیاتی و زیرساخت فناوری اطلاعات و طرح های امنیتی از جمله شرایط اضطرار در ستاد و فرودگاه های کشور با اهتمام مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات.
-تهیه و تنظیم گزارش های دقیق آماری و ارسال آن به مسئول ستاد تسهیلات نوروزی جهت توزیع به ارگان های مرتبط.
-پیش بینی و رفع نواقص سیستم های ( گرمایشی و سرمایشی) ساختمان ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه های فرودگاهی، جداول، رفع نواقص روشنائی پارکینگ ها ،دستگاه های توزین و کمک ناوبری ودستگاه های بازرسی و کمک بازرسی (گیت وی، ایکس ری).
-برگزاری جلسات با شرکت های هواپیمایی و ارتباط منسجم با ارگان های نظامی – امنیتی و مرتبط در فرودگاه از جمله (پلیس، سپاه، گمرک، گذرنامه ، سوختگیری، اورژانس و....) در راستای رفع کاستی ها و ایجاد وحدت رویه.
-اجرای برنامه های فرهنگی،منطقه ای و بومی_محلی با محوریت سفره هفت سین در استقبال از نوروز ١٤٠٢.
-پخش جاذبه های گردشگری از نمایشگرهای سالن فرودگاه.
-ساماندهی فضای سبز و گل کاری و سبزه آرایی محوطه ترمینال ها.
- تعیین افرادی با لباس متحدالشکل تحت عنوان "راهنمای مسافر" با هماهنگی روابط عمومی
-آمادگی کامل برای پذیرش پروازهای نوروزی به صورت ٢٤ ساعته.
-برقراری میز خدمت متشکل از شرکت های هواپیمایی به منظور پاسخگویی در زمان تأخیریا ابطال پرواز.
-نظارت مستمر و گزارش هرگونه تأخیر ( بیش از ٣٠ دقیقه) پرواز به ستاد شرکت جهت هماهنگی و پیگیری از سازمان و شرکت های هواپیمایی جهت کاهش و مدیریت تأخیرها.
-ارائه تسهیلات ویژه به افراد توان خواه.
-ایجاد دسترسی آسان به درگاه فرودگاهی و ارائه بهترین کیفیت پاسخگویی به تماس های تلفنی و همچنین برقراری سیستم نظرسنجی از مسافرین.
-نصب منشور حقوق مسافردر ترمینال ها و مکان های قابل رؤیت.
-حضور به موقع و منظم غرفه داران و بهره برداران در محل کار جهت رفاه حال مسافران.
نظارت مستمر بر رعایت اصول بهداشتی به ویژه در رستوران ها، فست فودها، خوراکی فروشی ها و غیره.
نظارت و کنترل محسوس ونامحسوس بر قیمت ها و عملکردغرفه ها، رستوران ها، تاکسیرانی و... همراه با ثبت گزارشات.
- ارائه شیفت های لازم و مستمر به واحد ستادی جهت آمادگی جهت پاسخگویی به اعلام نیازهای فرودگاه های کشور.
-نظارت بر حضور مستمر و پاسخگویی رؤسای ایستگاه های شرکت های هواپیمایی و گزارش عملکرد مستند به ستاد جهت انعکاس به سازمان هواپیمایی و شرکت ها در خصوص اقدامات بعدی.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.