| کد خبر: 10185 |

اتمام عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن نقده

تین نیوز | فرماندار نقده گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت بازگشایی مسیر پروژه‌ راه‌آهن نقده، تا پایان امسال شاهد اتمام ایستگاه راه‌آهن نقده باشیم.
 
مرتضی فرامرزی صبح امروز در جلسه ساماندهی راه‌های مواصلاتی نقده که در سالن جلسات فرمانداری نقده برگزار شد، اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیز شهرستان نقده مورد ساماندهی قرار گرفته و بر این اساس نسبت به ساماندهی این نقاط حادثه‌خیز این شهرستان اقدام می‌شود.
 
وی افزود: سالانه شاهد از دست دادن جان تعدادی از هموطنان در راه‌های مواصلاتی کشور هستیم که این امر لزوم توجه بیش‌تر به وضعیت راه‌های این شهرستان را می‌طلبد.
 
فرماندار نقده با اشاره به اهمیت راه‌های مواصلاتی در انتقال بار و مسافر، ادامه داد: بخش مهمی از انتقال بار و مسافر از طریق جاده‌ها انجام می‌شود.
 
وی  با اشاره به اهمیت راه‌آهن در این زمینه، بیان کرد: وجود راه‌آهن زمینه توسعه هر شهرستان را فراهم می‌سازد و باید با تسریع در روند اجرای راه‌آهن این شهرستان زمینه توسعه شهر را فراهم کنیم.
 
فرامرزی با بیان اینکه علاوه بر تسریع در روند اجرای پروژه باید به کیفیت نیز دقت داشته باشیم، مطرح کرد: توجه به کیفیت پروژه‌ها باید در کنار تسریع آن‌ها مورد تاکید و توجه قرار گیرد.
 
این مسئول با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان، تصریح کرد: با توجه به هم مرز بودن این شهر با کشور عراق، وجود راه‌آهن می‌تواند زمینه مبادلات تجاری این شهرستان فراهم آورد.
 
وی به وجود معرض در مسیر احداث راه‌آهن این شهرستان اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود معارض روند اجرای این پروژه ضعیف است که امید می‌رود در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.
 
فرماندار نقده با بیان اینکه با رفع مشکل معارض شاهد تسریع در روند اجرای پروژه مسیر راه‌آهن نقده قرار خواهیم گرفت، گفت پیش‌بینی می‌شود در صورت بازگشایی مسیر این پروژه‌، تا پایان امسال شاهد اتمام ایستگاه راه‌آهن نقده باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.