| کد خبر: 271830 |

توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه خسروی و قطار شهری

بررسی آخرین وضعیت پروژه های مهم استان مانند راه آهن کرمانشاه خسروی، قطار شهری و پروژه های عمران شهری و توافقات لازم برای شتاب گرفتن روند اجرایی این پروژه ها

تین نیوز

در نشست مشترک استاندار کرمانشاه و مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء آخرین وضعیت پروژه های مهم استان مانند راه آهن کرمانشاه خسروی، قطار شهری و پروژه های عمران شهری بررسی شد و توافقات لازم برای شتاب گرفتن روند اجرایی این پروژه ها صورت گرفت.

محمدطیب صحرایی در نشست بررسی پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان کرمانشاه عنوان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء طی این سال ها پروژه های بسیار خوبی را در سطح استان کرمانشاه اجرا کرده که آخرین این پروژه ها، تقاطع غیر همسطح میدان سپاه پاسداران بود.

صحرایی افزود: همچنین پروژه عظیم راه آهن کرمانشاه خسروی توسط مجموعه قرارگاه در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه به رکود چند ساله این پروژه در دولت قبل اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری هایی که طی این مدت در سطح ملی و میدانی صورت گرفته، هم اکنون این پروژه با شتاب مناسبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: قطعه کرمانشاه خسروی راه آهن، از یک پیشرفت ۸۴ درصدی در حوزه زیرساخت برخوردار است و در صورت تامین اعتبار مناسب این پروژه تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: قطار شهری یکی دیگر از پروژه های مهم کرمانشاه است که متاسفانه طی سال های گذشته از سرعت کندی برخوردار بوده که با توجه به توافقاتی که در نشست امروز با مجموعه قرارگاه خاتم صورت گرفت، روند ساخت این پروژه هم با سرعت بیشتری دنبال می شود.

صحرایی در ادامه به پروژه های قرارگاه خاتم در حوزه شهری اشاره کرد و گفت: شهر کرمانشاه در دو بخش شمالی و جنوبی واقع شده است و احداث پل های جدید در بزرگراه های غربی و شرقی شهر یک نیاز بسیار مهم ترافیکی محسوب می شود.

صحرایی گفت: یکی از این پل ها در بزرگراه غربی کرمانشاه(پل قره سو) در حال انجام است و امیدواریم تا پایان تابستان به بهره برداری برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.