| کد خبر: 157524 |

◄ حضور ایران در نمایشگاه گردشگری وین

12 شرکت گردشگری ایران در نمایشگاه گردشگری وین پاویون شرکت می‌کنند.

تین نیوز

12 شرکت گردشگری ایران در نمایشگاه گردشگری وین پاویون شرکت می‌کنند. مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جهانگردی با بیان این خبر گفت: یکی از عوامل تاثیرگذار در جذب گردشگر حضور در نمایشگاه‌های خارجی است. با وجود اینکه وین از اهداف سازمان میراث‌فرهنگی نبود اما با این رویکرد که شرکت در نمایشگاه‌ها باید براساس نظر کارشناسی باشد و هرکجا که خلأ وجود داشت باید وارد شد، در این نمایشگاه شرکت کردیم.

عبادرضا اسلامی افزود: وین بازار جدیدی است و بازار خوبی برای گردشگری ایران در آن وجود دارد. بعد از سه سال حضور در نمایشگاه اکنون صد متر فضا در اختیار گرفته‌ایم و امسال ۱۲ شرکت گردشگری، ایران را در نمایشگاه وین همراهی می‌کنند.

وی  ادامه داد: ایران هر سال در ۶ نمایشگاه گردشگری شرکت می‌کند که اخیرا شرکت در ۵ نمایشگاه صنایع‌دستی نیز به این فعالیت‌ها اضافه شده است.

نمایشگاه گردشگری وین در مساحت 30000 متر مربع در چهار سالن بزرگ هر ساله با هدف شناخت و بررسی کمپین های جدید بازاریابی و توسعه و بازارهای جدید گردشگری -جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری در زمینه گردشگری برگزار می‌شود.

این نمایشگاه یک رویداد بین‌المللی برای تعطیلات، سفر و تفریح است که دسترسی عموم مردم اتریش و حتی برخی از کشورهای همسایه را برای شرکت در نمایشگاه گردشگری در اتریش فراهم می‌آورد  و بیش از صد هزار بازدید کننده و هزاران نفر از کارشناسان صنعت گردشگری  در یک رویارویی مستقیم برای اوقات فراغت تبادل نظر می کنند و سال به سال، بازدیدکنندگان بیشتری در طیف بسیار گسترده تری از مقاصد خارجی و داخلی حضور می یابند. از اهداف این نمایشگاه آشنایی شرکت‌های گردشگری با یکدیگر، مشاوره دادن به مردم در خصوص سفر، برگزاری شو و سخنرانی و... است.

در این  نمایشگاه خریداران و فروشندگان در هر بخشی از صنعت گردشگری تولیدات و نو آوری های خود را به نمایش  می گذارند و در برگیرنده فرصت ‌کاری در زمینه‌های تفریحی و حرفه‌ای و  فرصتی بسیار خوب برای معرفی فرهنگ و هنر غنی ایران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.