| کد خبر: 270926 |

افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

محمد حیدری با اشاره به افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه اظهار کرد: در موضوع پلیس راهور هماهنگی و هم افزایی خوبی در بخش پلیس و ارتباط بین دستگاهی وجود دارد که منجر به پیشرفت برنامه های مدیریت شهری در حوزه ترافیک کمک می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حیدری افزود: در شهر کرمانشاه ۴۶۰ هزار و در کل استان ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو وجود دارد که با توجه به وجود عدم زیرساخت های مناسب در حوزه ترافیک شهری با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: قطعاً یکی از اولویت های پلیس در سال جاری در حوزه انتظامی موضوع کاهش آمار جان باختگان در حوادث ترافیکی است که باید به آن توجه شود و سالانه حدود ۱۰۰ نفر در این تصادفات جان خود را از دست می دهند.

حیدری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های پلیس راهور استان کرمانشاه توجه به زیرساخت های ترافیکی با توجه به تعداد خودروها است و سعی کرده ایم روش های نوین را جایگزین روش های سنتی در مدیریت ترافیک کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: طی سال گذشته با تمهیدات در نظر گرفته شده تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه افزایش یافت که در مانیتورینگ پلیس راهور کنترل می شود.

وی عنوان کرد: طی سال جاری یکی دیگر از برنامه های پلیس راهور استان کرمانشاه افزایش رضایتمندی مردم در حوزه های مختلف نسبت به سال گذشته در عرصه های مرتبط پلیس راهور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.