| کد خبر: 265436 |

آماده‌ باش ۴۵۰ نیروی راهدار کرمانشاه برای فصل زمستان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده باش ۴۵۰ نیروی راهدار برای بارش های فصل زمستان در محورهای استان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده باش ۴۵۰ نیروی راهدار برای بارش های فصل زمستان در محورهای استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهرام کهریزی با بیان اینکه طرح رسمی زمستانی راهداری با شروع فصل زمستان آغاز شده و به طرح نوروزی در اسفند و فروردین سال آینده متصل خواهد شد، گفت: البته نیروها و تجهیزات راهداری از ابتدای شروع بارندگی های پاییز هم پای کار و آماده بودند.

وی ادامه داد: در قالب طرح زمستانی، آمادگی و استقرار اکیپ های راهداری زمستانی در محورهای استان با اولویت محورهای پرتردد، محورهای حادثه خیز و گردنه های برف گیر را داریم.

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کشیک های راهداری در سطح استان مشخص شده است، عنوان کرد: با توجه به فصل زمستان و احتمال وقوع برف و مسدود شدن راه ها خصوصا در محورهای فرعی، آمادگی در تمام شهرستان های استان وجود خواهد داشت.

کهریزی از آماده باش ۴۵۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ برای طرح زمستانی خبر داد و تاکید کرد: ۴۶ راهدارخانه استان نیز آماده و تجهیز شدند و بیش از ۴۴ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه های استان دپو شده است.

به گفته وی،  ۴۸۱ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین نیز برای فصل زمستان تجهیز و آماده شدند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه رعایت موارد ایمنی برای تردد در محورهای استان را نیز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو، چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ بسیار ضروری است.

کهریزی از افرادی که در فصل زمستان قصد تردد در محورها را دارند درخواست کرد پیش از آغاز سفر از طریق تلفن ۱۴۱ از وضعیت محورها آگاه شوند و در صورت وقوع برف و کولاک از ترددهای غیرضروری در محورها خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.