| کد خبر: 162649 |

قطعه اول محور سروستان – مزایجان تیرماه 97 تکمیل می شود

رئیس اداره راه و شهرسازی بوانات گفت: قطعه اول پروژه محور سروستان – مزایجان در این شهرستان با حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی، اواخر تیرماه 97 به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی بوانات گفت: قطعه اول پروژه محور سروستان – مزایجان در این شهرستان با حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی، اواخر تیرماه 97 به بهره برداری می رسد.

 

سیامک شمشیری، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه کیلومتر از این مسیر 6 کیلومتری در قالب قطعه دوم اجرا شده و هم اینک در حال بهره برداری است و سه کیلومتر دوم نیز که در قالب قطعه اول در حال اجراست 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
او ادامه داد: افزون بر این، پروژه سه کیلومتری سوریان – جعفرآباد نیز که هم اینک در حال بهره برداری است درقالب یک قرارداد با پروژه سروستان – مزایجان در مجموع به طول 9کیلومتر به پیمانکار واگذار شده بود.
وی، قرار داد این طرح را مربوط به سال 91 دانست و افزود: طرح یاد شده، مدت کوتاهی پس از شروع آن به دلیل محدودیت های مالی و اعتباری متوقف شد که با پیگیری های مدیر کل راه و شهر سازی فارس و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با اعتباری که به آن اختصاص یافت بخشی از مطالبات پیمانکار پرداخت و اجرای این طرح از نو فعال شد.
شمشیری، اعتبار کل این طرح (9 کیلومتر) را 80 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در جریان اجرای قطعه اول پروژه سروستان – مزیجان، در بخشی از مسیر با تاسیسات برخورد کرده ایم که پس از جمع آوری آن، عملیات اجرایی ادامه خواهد یافت.
شهرستان بوانات در حدود 230 کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.