| کد خبر: 271047 |

◄ چاله های آزادراه قم کاشان اصفهان و حرف حساب میعاد صالحی

چاله ها و دست اندازهای آزادراه قم کاشان اصفهان آن قدر آزاردهنده شده است که مسافران و رانندگان را عصبی می کند. میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن درباره خرابی جاده ها سخنانی گفته که بسیار بجا و درست است.

تین نیوز

چاله ها و دست اندازهای آزادراه قم کاشان اصفهان آن قدر آزاردهنده شده است که مسافران و رانندگان را عصبی می کند. میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن درباره خرابی جاده ها سخنانی گفته که بسیار بجا و درست است.

اگر گذرتان به آزادراه قم کاشان اصفهان افتاده باشد حتما از چاله های آن به ستوه آمده اید. این حجم از خرابی جاده می تواند هم به خودروها خسارت وارد کند و هم باعث تصادف شود. در این بخش از مجله تصویری تین نیوز، این موضوع را بررسی کرده ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بهروز رحمانی 0 0

    مطابق بررسی های انجام شده بخش عمده ای تخریب راهها مربوط به تردد وسایل نقلیه می باشد با توجه به محاسبات انجام شده با در نظر گرفتن آیتم هایی مانند سهم تردد کامیون ها ، نوع کامیون ها ، ضریب بار هم ارزی و... هر کامیون 5000 برابر هر وسیله نقلیه سواری تخریب آسفالت دارد !
    لذا شرکت های معدنی ، فولادی پتروشیمی بیشترین سهم را در تخریب راههای کشور دارند در حالیکه تقریبا سهم چندانی به جز عوارض 9 درصدی راهداری نمی پردازند . ذکر یک عدد خالی از لطف نیست فقط سود فولاد مبارکه در یک سال 92 هزار میلیارد تومان بوده در حالیکه سهم وزارت راه و شهرسازی از منابع عمومی حدود نصف این مقدار بوده است !!
    جام می ( برای صنایع فولادی و ... ) خون دل ( برای وزارت راه و شهرسازی ) هر یک به کسی دادند
    در دایره قسمت اوضاع چنین باشد!