| کد خبر: 134689 |

جابه جایی فرودگاه و پایگاه هوایی بوشهر، فرصت مناسب برای توسعه بوشهر

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: جابه جایی فرودگاه و پایگاه هوایی بوشهر فرصت خوبی برای توسعه بوشهر در بخش های مختلف است.

تین نیوز

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: جابه جایی فرودگاه و پایگاه هوایی بوشهر فرصت خوبی برای توسعه بوشهر در بخش های مختلف است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حسن باستی پیش از ظهر امروز در نشست مکان‌یابی فرودگاه جدید بوشهر با اشاره به وجود ساختمان‌های فرسوده و قدیمی در پایگاه هوایی بوشهر اظهار داشت: جابجایی فرودگاه و پایگاه هوایی بوشهر فرصتی خوب برای توسعه بوشهر در بخش‌های مختلف است.

 

وی بیان کرد: ادارات منابع طبیعی و امور اراضی محدوده مورد نظر برای احداث فرودگاه جدید بوشهر را از نظر مالکیت بررسی و نتیجه را تا یک هفته آینده اعلام کنند.

 

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت جابجایی فرودگاه بوشهر عنوان کرد: با توجه به احداث خروجی دوم بوشهر، موضوع منطقه آزاد که هم اکنون در مجلس در حال بررسی است و خط ریلی، وجود فرودگاه جدید در منطقه مورد نظر نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.

 

باستی ادامه داد: مکان پیشنهادی برای احداث فرودگاه جدید بوشهر علاوه بر مرکز استان به شهرستان‌های دشتستان و تنگستان هم نزدیک است و نیازهای کل استان را تامین خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر مکان جدید برای فرودگاه بوشهر، طرح توسعه برای پایگاه هوایی هم در نظر گرفتیم که می‌تواند مشکلات نیروی هوایی مستقر در بوشهر را حل کرد.

 

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: ادارات منابع طبیعی و امور اراضی، وضعیت مالکیت 5 هزار هکتار اراضی پیشنهادی برای فرودگاه جدید و پایگاه هوایی بوشهر را تا یک هفته آینده مشخص کنند.

 

باستی گفت: پایگاه هوایی هم بررسی لازم برای گزینه پیشنهادی محل جدید پایگاه هوایی را انجام دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.