| کد خبر: 160475 |

بوق کشتی های مستقر در بنادر غرب هرمزگان طنین‌انداز شد

همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره)به میهن اسلامی،رأس ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه صبح پنج شنبه دوازدهم بهمن ماه،بوق کشتی ها و شناورهای مستقر دراسکله های بنادر غرب هرمزگان به صدا در آمد.

تین نیوز

همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره)به میهن اسلامی،رأس ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه صبح پنج شنبه دوازدهم بهمن ماه،بوق کشتی ها و شناورهای مستقر دراسکله های بنادر غرب هرمزگان به صدا در آمد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، قاسم عسکری نسب، مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشورمان گفت: رهبر کبیر انقلاب با اعتقاد و توکل به خدا و پشتوانه مردمی توانست جمهوری اسلامی را بنیان نهد و این کشور را به الگویی برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان مبدل سازد.

عسکری نسب افزود: دهه فجر تجلی آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش‌های اصیل خود قیام کرد و با نثار خون خود اندیشه ای را متبلور ساخت که با گذشت۳۹ سال از تجلی آن، همچنان برای همه مردم آزاده و اصیل جهان شایسته عزت، احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: نواخته شدن بوق کشتی ها که همه ساله به میمنت ورود بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی صورت می گیرد نمادی از فریاد عدالتخواهی وجشن و سرور ملت قهرمان وفجرآفرین ایران اسلامی است که پس از سالها مبارزه و پایداری توانسته است کاخ استبداد رژیم منحوس پهلوی را فرو بریزد و ضمن رهایی از ظلم وستم آنان ، طعم استقلال و آزادی را به معنای واقعی کلمه بچشد.

شایان ذکر است همزمان با به صدا درآمدن بوق کشتیها و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، خودروهای یگان گارد و انتظامات وآتش نشانی نیز با به صدا در آوردن آژیر خود به رژه در سطح این مجتمع بندری پرداختند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.