| کد خبر: 154400 |

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

اجرای عملیات تکمیلی بلوار امام علی(ع) شهرک پردیسان در استان قم

داود طلوعی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه بلوار امام علی (ع) پردیسان تا کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تین نیوز

داود طلوعی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه بلوار امام علی (ع) پردیسان تا کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، داود طلوعی گفت: پروژه عملیات تکمیلی بلوار امام علی (ع) از مهرماه امسال به منظور تسهیل در عبور و مرور ساکنان پردیسان کلید خورد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: مبلغ اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این پروژه بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به شرح جزئیات پروژه پرداخت و توضیح داد: این پروژه در بلوار ۶۰ متری (شامل دو مسیر کندرو و دو مسیر تندرو) به طول ۲۱۰۰ متر بوده که عملیات‌های تخریب بتن و جداول طرح قدیمی بلوار، جدول‌گذاری مسیرها، تخریب آسفالت بخشی‌هایی از مسیر قدیمی، تخریب و عقب‌نشینی دیوار محوطه دانشگاه باقرالعلوم (علیه‌السلام) و احداث مجدد آن، خاک‌برداری حدود ۲۵ هزار مترمکعب، خاک‌ریزی حدود ۱ هزار مترمکعب، دال‌گذاری بر روی خطوط تأسیساتی و اجرای نهرها و روفوژ و دریچه و پل‌های فلزی مربوط، اجرای زیراساس و اساس و اجرای آسفالت حدود ۲۵ هزار تن از دیگر اقدامات اجرایی در ساخت و احداث این پروژه خواهد بود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان ضمن اشاره به مشکلات اجرایی از قبیل وجود معارضاتی همچون دیوار محوطه دانشگاه باقرالعلوم و خطوط برق و کانال‌های تأسیساتی و... اظهار امیدواری کرد: با فازبندی پروژه و تفکیک آن این مشکلات به سرعت مرتفع شود و مشکل گره ترافیکی این منطقه حل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.