| کد خبر: 270850 |

۸ هزار قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر واگذار می‌ شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه سیاست احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر ویلایی است از برنامه واگذاری ۸ هزار قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر در قالب واگذاری ساخت گروهی ، انفرادی و طرح جوانی جمعیت خبر داد.

تین نیوز

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه سیاست احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر ویلایی است از برنامه واگذاری ۸ هزار قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر در قالب واگذاری ساخت گروهی ، انفرادی و طرح جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، امروز ۲۳ فروردین در آیین اهدای قرارداد زمین به متقاضیان طرح های جوانی جمعیت و ساخت انفرادی زمین در شهر جدید امیرکبیر با تبریک عید سعید فطر اعلام کرد: امروز در جمع مردمان استان مرکزی و شهر جدید امیر کبیر اعلام می کنم که سیاست شرکت عمران شهرهای جدید در بخش ساخت تاکید بر افزایش اکیپ های اجرایی و بالابردن پیشرفت فیزیکی پروژه هاست و به همه شهرها ابلاغ شده که شیفت های دوم و سوم کاری عملیات اجرایی فعال شود و در بحث واگذاری زمین چه به صورت انفرادی، گروهی و جوانی جمعیت سیاست شهرهای جدید علاوه بر آماده سازی و واگذاری زمین، بحث حمایت، هدایت، نظارت و پشتیبانی از پروژه تا تکمیل و تحویل واحدها با مشارکت مردم است.

سیاست احداث واحدهای نهضت ملی در شهر جدید امیرکبیر واحدهای ویلایی است

رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: نگاه ما به شهر جدید امیرکبیر متفاوت است، از آنجایی که شهر جدید امیرکبیر جزو تنها شهرهای ویلایی کشور است و مزیت آن ویلایی بودن است، بنابراین سیاست ما در شهر امیرکبیر ویلایی بودن و ویلایی ماندن است و دوست داریم به همین سبک باقی بماند.

غفوری تصریح کرد: هدف ما بازدید از پروژه های ساخت، آماده سازی، پروژه های روبنایی و زیربنایی است که در وزراتخانه و شهرهای جدید بسیار اهمیت دارد .

غفوری بیان کرد: در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است. 

غفوری با یادآوری آغاز عملیات اجرایی ۱۲۵ هزار و ۹۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا بهمن ۱۴۰۲ اظهار کرد: در دو ماه پایانی سال ۱۴۰۲ و ابتدای سال ۱۴۰۳ جهش بسیار خوبی در شهرهای جدید کشور میسر شده و این عدد به ۱۶۵ هزار واحد در شهرهای جدید رسیده است.

۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران در حال اجراست

وی ادامه داد: در شهر جدید امیر کبیر سابقا یک هزار و ۱۳۱ واحد در طرح مسکن مهر شروع شد که عمدتا تحویل شدند و مساکنی که دارای نواقص هستند نیز در حال تامین منابع مالی آن هستیم که به پیشرفت ۱۰۰ درصدی برسانیم. در بحث نهضت ملی مسکن نیز در شهر امیر کبیر ۳ هزار واحد و مهاجران ۴ هزار واحد عملیات اجراییشان آغاز شده است درحالی که تعهدات شرکت عمران شهرهای جدید بیش از این تعداد است.

 ۸ هزار قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر واگذار می شود

سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران بیان کرد: ۸ هزار واحد در قالب واگذاری زمین های ۲۰۰ متری نیز به صورت افرادی، گروهی و جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است و بحث جوانی جمعیت از اهمیت بالایی برخودار است و امیدواریم به زودی تعهدات خود را در بحث جوانی جمعیت عملیاتی سازیم.

واگذاری زمین برای ۹ هزار واحد ویلایی در امیرکبیر تا پایان امسال

غفوری عنوان کرد: حدود ۹۰۰ واحد واگذاری زمین ویلایی داریم و ۸ هزار واحد در شهر امیرکبیر واگذاری قطعه زمین به صورت گروهی و انفرادی در نظر داریم و به طور کلی سیاست ما از این به بعد این است که علاوه بر تامین زمین بحث حمایت، هدایت و نظارت و پشتیبانی را تا اجرا و تکمیل و تحویل پروژه ها داشته باشیم. شرایط طوری است که در شهر جدید امیرکبیر تا پایان سال هر ماه واگذاری زمین خواهیم داشت، حدود ۹ هزار واحد واگذار زمین ویلایی در برنامه بوده و عملیات اجرایی ۳ هزار واحد جدید نیز آغاز شده است هرچند این میزان کافی نیست و به طور حتم سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در مورد اجرای پروژه ها متعهد شدیم که شیفت های جبرانی را در تمامی شهرهای جدید کشور عملیاتی کنیم و شیف دوم و سوم کاری کارگاه ها فعال شوند، برای پرداخت تسهیلات چند روز گذشته جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و مقرر شد تامین مالی پروژه ها در موعد مقرر انجام شود.

وی ادامه داد: اما از مالکان در طرح نهضت ملی مسکن تقاضا داریم برای سریع در روند اجرای پروژه ها نیز آورده های مالی خود را به سرعت به پروژه ها تزریق کنند تا بازدید خانواده ها از اجرا و پیشرفت پروژه ها انجام شود و با شرکت های عمران توافق شده است که روزهای جمعه برای بازدید مردم از پروژه ها در نظر گرفته شود تا در سال ۱۴۰۳ نیز سال تسریع در پروژه های آماده سازی و تحویل و تکمیل باشد و در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران روزهای خوبی را در پیش داشته باشیم.

در پایان مراسم قرارداد واگذاری زمین با خانواده ها با حضور "سعید غفوری" رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران، "سعید میرزایی" مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران و دیگر مسئولان به متقاضیان زمین در شهر جدید امیرکبیر اهدا شد..

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.