| کد خبر: 258352 |

اجرای ۱۴۰۰ کیلومتر خط ترافیکی در راه های استان مرکزی

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در سه ماهه نخست امسال هزار و ۴۰۰ کیلومتر خط ترافیکی در راه های استان مرکزی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

تین نیوز

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در سه ماهه نخست امسال هزار و ۴۰۰ کیلومتر خط ترافیکی در راه های استان مرکزی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، «علی امیری» سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اجرای هزار و ۴۰۰ کیلومتر خط ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

وی افزود: برای اجرای این طرح تاکنون ۲۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته امیری هدف از اجرای خط ترافیکی در راه ها، ارتقای ایمنی و هدایت مسیر برای کاربران جاده ای به ویژه در هنگام شب و تاریکی است.

وی در ادامه از نصب دو هزار و ۲۵۰ عدد انواع تابلوهای ایمنی و مسیرنما با اعتباری به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال در جاده های استان مرکزی خبر داد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در راستای ارتقاء ایمنی راه ها و جلوگیری از حواس پرتی و خواب آلودگی رانندگان، از ابتدای امسال ۲۸ کیلومتر شیار لرزاننده طولی و عرضی نیز در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اهمیت وجود تابلوهای اطلاعاتی در جاده ها خاطرنشان کرد: ۳۸۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی برای آگاه سازی کاربران راه ها با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلفی از جاده های استان نصب شده است.

امیری در ادامه با اشاره به سرعت اجرایی خوب و پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه های ایمنی در سطح راه های استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه با اعتبارات جذب شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در حال حاضر اجرای حفاظ میانی بتنی در محورهای «اراک - بروجرد»، «شازند - آستانه»، «اراک - سلفچگان» و «دلیجان - محلات» پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و موجب افزایش چشمگیر ایمنی بین مسیرهای رفت و برگشت در محورهای بزرگراهی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    دوستان استان اراک نیازمند چندین هتل سازگار با طبیعت برای آینده نزدیک بعد از شناسایی محل برخورد ستاره دنباله دار در شازند میباشد آخرین و بزگترین ناشناخته در ایران