| کد خبر: 267056 |

نوسازی و خرید ماشین آلات راهداری در مازندران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از خرید و نوسازی ماشین آلات جدید راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به کاربران جاده ای خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از خرید و نوسازی ماشین آلات جدید راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به کاربران جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن جهانیان گفت: ماشین آلات جدید با تخصیص از محل اعتبارات ملی و استانی شامل دو دستگاه بیل بکهو تراکتوری، یک دستگاه کمرشکن یک دستگاه نمک پاش مکانیزه و همچنین یک دستگاه جاروب تراکتوری در حوزه تجهیزات و نوسازی ناوگان ماشین آلات خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به اقدامات یادشده و خرید این تجهیزات، اکنون میزان آمادگی و ارائه خدمات راهداری در محورهای پرتردد و برفگیر به ویژه در محورهای اصلی سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر و محور کوهستانی بلده نور در حد مطلوب می باشد افزود: به منظور تأمین ماشین آلات و خرید و تجهیز آنها، اعتبار لازم جذب شد.

جهانیان خاطر نشان ساخت: اقدامات بسیار خوبی از سوی اداره کل در سراسر استان شامل نوسازی، رنگ آمیزی، به روزرسانی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی راهدارخانه ها انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تصریح کرد: در زمینه البسه راهداری نیز باتوجه به اعتبارات و برنامه پیش بینی شده، کلیه راهداران پرتلاش ملبس به لباس و پوشش راهداری شده اند.

جهانیان با بیان اینکه به منظور رفع نیازها و کمک رسانی مطلوب تر در مواقع بحرانی و زمستانی موافقت خرید یک دستگاه گریدر و دو دستگاه بیل بکهو تراکتوری دیگر نیز گرفته شده و به زودی خریداری خواهد شد، خاطر نشان کرد: به دلیل حمایت از محصولات ایرانی و کمک به رونق تولید تمام این ماشین آلات از شرکت های تولید کننده این نوع محصولات در داخل کشور تامین شده است.

وی در پایان گفت: براساس حجم ترافیک ورودی و خروجی محورهای شریانی و استراتژیک بودن محورها ، تداوم روند نوسازی ناوگان راهداری از برنامه های این اداره کل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.