| کد خبر: 258279 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان بابلسر خبر داد؛

تعریض محور بابلسر بهنمیر در دست انجام است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان بابلسر از اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور بابلسر- بهنمیر (محدوده پدافند هوایی) به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال این شهرستان خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابلسر از اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور بابلسر بهنمیر (محدوده پدافند هوایی) به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید صمد مصطفی نژاد گفت: شهرستان بابلسر به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند.

مصطفی نژاد تصریح کرد: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال به خصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که در میان نیز محورهای روستایی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابلسر در ادامه از اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور بابلسر بهنمیر (محدوده پدافند هوایی)  به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال این شهرستان خبر داد و افزود : این پروژه در راستای افزایش سطح سواره رو وارتقای ایمنی  در دستور کار قرار گرفته است.

مصطفی نژاد اظهار کرد: حذف نقاط پرحادثه – جداسازی باندهای رفت و برگشت – نصب علائم و تابلوهای ایمنی – خط کشی – نصب گاردریل – نصب حفاظ های بتنی در پرتگاه ها – احداث دیوار ضامن و حائل – گابیون گذاری و ... تنها بخشی از اقدامات و فعالیت های ایمنی این اداره در سطح محورهای بابلسر است.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران، مقدار ۱۹۹ کیلومتر مربوط به شهرستان بابلسر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.