| کد خبر: 159749 |

احمد حکیمی پور؛

◄ واکنش تهرانی‌ها به دریافت عوارض بزرگراهی منفی است

عضو اصلاح‌طلب شورای چهارم گفت: دریافت عوارض بزرگراهی از مردم تهران با توجه به مسائل اقتصادی قابل‌پذیرش نیست یقیناً مردم شهر به چنین طرحی واکنش منفی نشان می‌دهند.

تین نیوز

عضو اصلاح‌طلب شورای چهارم شهر تهران  گفت:  دریافت عوارض بزرگراهی از مردم تهران با توجه به مسائل اقتصادی  قابل‌پذیرش نیست یقیناً مردم شهر به چنین طرحی واکنش منفی نشان می‌دهند.

به گزارش تین‌نیوز، احمد حکیمی‌پور در خصوص پرداخت عوارض بزرگراهی در تهران گفت: مردم به اشکال مختلف برای تردد عوارض پرداخت می‌کنند؛ درحالی‌که عوارض یک سال را پرداخت می‌کنند؛ اما درنهایت نیمی از سال امکان تردد در شهر رادارند پرداخت عوارض بزرگراهی به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست.

پیروز حناچی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران چندی پیش‌گفته بود اینکه ما امروز بابت تردد خودروها از بزرگراه‌هایی که ساخته‌شده است ولو به‌صورت ناچیز عوارض بگیریم تا برای نگهداری از معابر و انجام سرویس‌های منظم دوره‌ای مانند ترمیم آسفالت، به‌روز کردن خط‌کشی‌ها، تأمین روشنایی مناسب و سایر سرویس‌های دیگر، هزینه‌ها از خود بزرگراه‌ها تأمین شود، بهترین حالت است.

حناچی افزود: در مورد پروژه‌های بزرگراهی که ازاین‌پس کار ساخت آن‌ها را شروع خواهیم کرد، می‌توانیم چنین نگاهی را از ابتدا داشته باشیم و به‌راحتی این کار امکان‌پذیر است.

 غلامحسین آرامی معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در واکنش به اعلام نظرها در خصوص دریافت عوارض از بزرگراه و تونل‌های شهر تهران، گفته بود: لایحه در شورا به تصویب اعضا نخواهد رسید چراکه ترافیک و تردد در کلان‌شهر تهران با این اتفاق با چالش‌های جدیدی روبرو خواهد شد. لایحه اخذ عوارض بزرگراه‌های داخل شهر زمانی می‌تواند مورد تائید قرار گیرد که موانع کاربردی آن کاملاً در اجرای طرح دیده‌شده باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.