| کد خبر: 145702 |

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد .

◄ سالن همایش‌های برج میلاد در خطر است

عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران، نسبت به ایمن‌سازی سازی سالن همایش‌های برج میلاد هشدار داد.

تین نیوز

عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران، نسبت به ایمن‌سازی سازی سالن همایش‌های برج میلاد هشدار داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، افشین حبیب زاده در تذکر خود که در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران پس ارائه سوگندنامه نجفی بیان شد، درباره وضعیت بلاتکلیف گود مجاور برج میلاد تهران، گفت: شهرداری باید هر چه زودتر نسبت به پایدارسازی این گود اقدام کند.

وی در ادامه سخنان خود، با اشاره به این‌که، بازرسی سنسورهای جابه‌جایی با سیستم‌های ابزار دقیق آن باید هرچه زودتر به این منظور به کار گرفته شود، تصریح کرد: در این گود عملیات نیلینگ انجام شده، اما بیش از دو سال از عمر آن می گذرد، کارشناسان باید با استفاده از ابزار دقیق حرکت خاک را کنترل کنند.

در ادامه جلسه محسن هاشمی در تائید سخنان حبیب‌زاده، به بیان توضیحاتی درباره این گود پرداخت و تصریح کرد: قبل از رسمیت شورای پنجم موضوعی در رسانه ها ازطرف یکی از اعضای شورای شهر چهارم مطرح شد که به دلیل خاک‌برداری طولانی مدت و رها شده در کنار برج میلاد، خطراتی این برج را تهدید می‌کند.

وی هم‌چنین، گفت: در همان زمان اعلام شد که چنین خطری متوجه برج میلاد نیست، اما کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای پنجم با جدیت بیشتری به موضوع نگاه کرد و در نهایت اعلام شد که خطری برج میلاد را تهدید نمی‌کند، اما سالن همایش‌های کنار برج میلاد مورد خطر واقع شده است.

رییس شورای شهر تهران، ابراز کرد: به دلیل بروز برخی سوء تفاهم‌ها بین شهرداری تهران، شورای شهر چهارم و کمیسیون عالی معماری و شهرسازی در خصوص طرح ساختمانی که قرار بوده در مجاور برج میلاد ساخته شود، این پروژه متوقف شد، در آن زمان گود برداری توسط سرمایه گذار انجام شده اما بیش از دو سال است که این گود به حال خود رها شده است.

هاشمی گفت: شهرداری باید هر چه سریع تر نسبت به تحکیم گود اقدام کند تا پیش از حادث شدن اتفاقی، از وقوع آن جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.