| کد خبر: 138794 |

حافظی:

باید نکات ضعف، پروژه‌های شهری خوب را هم بگوییم

رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران گفت:در حالی دریاچه خیلج‌فارس به بهره‌برداری رسیده که این مجموعه فاقد پیوست زیست‌محیطی است.

تین نیوز

رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران گفت:در حالی دریاچه خیلج‌فارس به بهره‌برداری رسیده که این مجموعه فاقد پیوست زیست‌محیطی است.

محمد حقانی در جریان سیصد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ما به عنوان نماینده مردم حق داریم از پروژه‌هایی که خوب بوده، تعریف و نکات ضعف و قوت آن را نیز بیان کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: شهرداری تهران در راستای کارهای تبلیغاتی خود دقت بیشتری را کند و از تصاویری استفاده کند که توهینی را به شهروندان نداشته باشد.

حقانی با اشاره به اینکه متأسفانه در احداث بزرگراه‌ها، توجهی به محیط‌زیست نشده است، گفت: احداث این حجم از بزرگراه، ضد محیط‌زیست بوده و این در حالی است که ما در ایجاد مترو نتوانستیم به برنامه پیش‌بینی شده برسیم.

رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران همچنین به دریاچه خلیج‌فارس اشاره کرد و گفت: برای این دریاچه پیوست زیست‌محیطی تعریف نشده و این در حالی است که دستگاه تصفیه‌خوان نیز برای این دریاچه پیش‌بینی نشده ضمن اینکه تعداد قابل توجهی از ساختمان‌ها در مجاورت این دریاچه ساخته شده است.

وی به باغ پرندگان و عدم افتتاح این مجموعه اشاره کرد و گفت: این سؤال مطرح می‌شود که چرا باغ پرندگان پس از گذشت چهار سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

حقانی با اشاره به نگرانی شهروندان از پل‌های ارتش و بزرگراه امام علی (ع) گفت: شهروندان در این زمینه نگرانند و امیدواریم اقداماتی در راستای رفع این نگرانی‌ها از سوی مدیریت شهری انجام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.