| کد خبر: 266473 |

◄ قطعی مکرر سامانه مراکز معاینه فنی و اصرار بی مورد بر خدمات آنلاین!

گزارش های مردمی حکایت از آن دارد که سامانه یکپارچه مراکز معاینه فنی خودرو همیشه با مشکل مواجه است و قطعی های مکرر آن مراجعان را کلافه و سرگردان کرده است.

تین نیوز

گزارش های مردمی حکایت از آن دارد که سامانه یکپارچه مراکز معاینه فنی خودرو همیشه با مشکل مواجه است و قطعی های مکرر آن مراجعان را کلافه و سرگردان کرده است.

مخاطبان تین نیوز در تماس های مکرر با این خبرگزاری از قطعی های مکرر سامانه مراکز معاینه فنی خبر داده اند. این درحالیست که دلیل منطقی برای آنلاین بودن خدمات این مراکز وجود ندارد.

یکی از مراجعان این مراکز با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مردم به دلیل قطعی سامانه مراکز معاینه فنی به خبرنگار ما می گوید: متقاضیان مجبور می شوند به چند مرکز مراجعه کنند و نهایتا نیز معاینه فنی خودروی آنها انجام نمی شود.

وی می افزاید: علت این سرگردانی به اختلالات سامانه مراکز معاینه فنی باز می گردد. این اختلالات قاعدتا به مردم ربطی ندارد و مسئولان و متولیان این سامانه باید پاسخگوی زمان و هزینه هایی که از قطعی این سامانه به مردم تحمیل می شود، باشند.

وی با بیان این که ارائه آنلاین خدمات مراکز معاینه فنی ضرورتی ندارد، می افزاید: مراکز معاینه هیچ الزامی برای تایید اصالت خودرو ندارند و تنها باید مشخص کنند که ایا خودرو با پلاکی که روی آن نصب است از نظر فنی استانداردهای لازم را پاس می کند یا خیر. دستگاه های تست در مراکز معاینه قادرند به صورت آفلاین کار کنند بنابراین می توان تست ها را به صورت آفلاین انجام داد و بعد از وصل شدن سامانه ، اطلاعات مربوط به آن پلاک برای مراکز دیگر مثل پلیس راهور و هر مرجع قانونی دیگر ارسال شود.

شایان ذکر است قطعی مکرر سامانه یکپارچه معاینه فنی موجب صادر نشدن معاینه و جریمه خودروها می شود و ضرر و زیانی به مالکان خودرو وارد می شود که هیچ تقصیری در ایجاد آن ندارند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.