| کد خبر: 149545 |

ارتقای کیفی خدمات در دستور کار حوزه ترافیک مناطق قرار گرفت

جلسه هماهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با معاونان و مسئولان عمران وترافیک مناطق 10 گانه شهری برگزار شد.

تین نیوز

جلسه هماهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با معاونان و مسئولان عمران وترافیک مناطق 10 گانه شهری برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، پیش از ظهر امروز احمد افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج طی جلسه ای با محوریت ارتقاء کیفی فعالیت های ترافیکی در سطح شهر، با معاونان و مسئولان عمران و ترافیک مناطق 10 گانه این کلانشهر دیدار کرد.

در این جلسه پس از تبادل نظرات و بررسی های کارشناسانه از سوی مسئولان حاضر، مقرر شد تا حوزه حمل و نقل و ترافیک مناطق 10 گانه شهرداری کرج اقداماتی را در راستای ارائه خدمات مطلوب تر ترافیکی در سطح شهر در دستور کار خود قرار دهند.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در این جلسه، مسئولان و معاونان عمران و ترافیکی کلیه مناطق شهرداری کرج ظرف مدت 72 ساعت باید نسبت به بازدید میدانی از سطح منطقه و برداشت آمار تعداد نیوجرسی های موجود ( بامجوز یا بی مجوز ) اقدام کنند و ضمن جمع آوری نیوجرسی ها که مورد تاکید شهردار این کلانشهر است گزارش مصور را به معاونت حمل و نقل و ترافیک ارائه دهند.

همچنین با تاکید شهردار کرج مبنی بر ساماندهی سرعتگیرهای سطح شهر، مقرر شد کلیه مناطق شهرداری این کلانشهر ضمن جلوگیری از نصب هرگونه سرعتگیر جدید در سطح شهر، نسبت به جمع آوری آمار و اطلاعات سرعتگیرهای موجود ( با مجوز یا بی مجوز ) اقدامات لازم را انجام دهند و گزارش آنرا ظرف مدت 72 ساعت به این معاونت ارائه دهند.

از دیگر دستورالعمل های این جلسه، مناطقی که اتوبان تهران_ کرج_ قزوین در محدوده استحفاظی آنها قرار گرفته می بایست ظرف مدت 72 ساعت نسبت به جمع آوری آمار و اطلاعات مرتبط با آبراهها، زیرگذر و پل عابر پیاده اقدام کنند و گزارش مکتوب را به همراه مشخصات فنی اعم از متراژ، قابلیت بهره برداری و نواقص ترافیکی به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ارائه دهند.

باتوجه به بازدیدهای صورت گرفته از سطح شهر توسط مسئولان ترافیکی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و رصد مشکلات ترافیکی مهم ترین مواردی که می بایست در دستور کار مناطق برای رفع نواقص قرار گیرد به مناطق اعلام شد و مسئولان ذیربط نیز باید مشکلات شناسایی شده را در دستور کار قرار دهند و گزارش اقدامات انجام شده را بصورت مکتوب اعلام کنند.

تهیه نرده در محل هایی که پل عابر پیاده نصب شده، نصب تجهیزات وعلائم ترافیکی در سطح شهر به منظور روانسازی ترافیک و تامین ایمنی شهروندان از دیگر دستورات این جلسه بود که در اولویت فعالیت های ترافیکی مناطق شهرداری کرج قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.