| کد خبر: 140197 |

رییس شورای شهر اصفهان:

منابع مالی خط دو و سه مترو اصفهان پیش بینی شده است

رییس شورای شهر اصفهان گفت: نهایی شدن خط یک مترو اصفهان، یکی از آرزوهای دیرینه مدیران شهری بود که هفته گذشته محقق شد. همچنین مسیر خط دو و سه نیز نهایی و قرار بر این شده است منابع مالی توسعه خط یک و آغاز خط دو و سه به زودی تامین شود.

تین نیوز

رییس شورای شهر اصفهان گفت: نهایی شدن خط یک مترو اصفهان، یکی از آرزوهای دیرینه مدیران شهری بود که هفته گذشته محقق شد. همچنین مسیر خط دو و سه نیز نهایی و قرار بر این شده است منابع مالی توسعه خط یک و آغاز خط دو و سه به زودی تامین شود.

 رضا امینی صبح امروز (شنبه) در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: فاز اول سامانه یکپارچه مدیریت مالی و اداری شهرداری اصفهان که هفته گذشته رسما مورد بهره برداری قرار گرفت یکی دیگر از آرزوهای مدیریت شهری بود که امید است با رفع ایرادات احتمالی در آینده سفرهای غیر ضروری و مراجعات پی در پی شهروندان را کاهش داده و موجب بهبود محیط زیست اصفهان و کاهش آلودگی هوای این شهر شود.

وی ادامه داد: نهایی شدن خط یک مترو اصفهان یکی از آرزوهای دیرینه مدیران شهری بود که هفته گذشته محقق شد. همچنین مسیر خط دو و سه نیز نهایی و قرار بر این شده است، منابع مالی توسعه خط یک و آغاز خط دو و سه به زودی با ٤٠٠ میلیون یورو فاینانس خارجی، بخشی از تسهیلات بانک شهر، تخصیص بودجه سالیانه و همکاری با بنیاد مستضعفان تامین شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قول رییس جمهور مبنی بر جاری بودن دائم رودخانه زاینده رود گفت: عملی شدن این قول رییس جمهور تنها راه نجات زاینده رود و همه مشکلات ایجاد شده از جمله ریزگردها، مشکلات معیشتی مردم شرق اصفهان و دیگر مشکلات ناشی از خشکی زاینده رود است.

امینی ادامه داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در بازدیدی که از این حوضه آبی داشتند، اجرای ٩ ماده مصوب کمیسیون آب را تنها راه نجات زاینده رود دانستند و متوجه شدند وضع این حوضه بحرانی است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت سالروز اهدای خون گفت: اهدای خون عملی است که هم موجب بهبود وضع سلامتی اهدا کننده می شود و هم جان یک نفر را نجات می دهد. امیدواریم همه افرادی که توان اهدای خون دارند در طول سال به طور منظم این عمل نیک را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.