| کد خبر: 136979 |

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهر تهران در گفت‌وگو با تین‌نیوز:

◄ راه‌اندازی دبیرخانه پایانه‌های مسافربری کلان‌شهرهای کشور/ ارتقای سطح روابط با نهادهای بالادستی

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران از راه‌اندازی دبیرخانه پایانه‌های مسافربری کلان‌شهرهای کشور در این سازمان خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران از راه‌اندازی دبیرخانه پایانه‌های مسافربری کلان‌شهرهای کشور در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علیرضا صادقی با اشاره به هدف یاد شده، اظهار داشت: بهره‌گیری دقیق و مدیریت شده از همه تجربیات، دیدگاه‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در پایانه‌های کلان‌شهرهای کشور بخشی از هدف‌های از پیش تعیین شده از سوی سازمان پایانه‌های شهر تهران است.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: قطعا دبیرخانه می‌تواند در بازه زمانی مشخص و مطلوب، به درجه قابل‌قبولی از میزان تاثیرگذاری و راهبری برسد و نقش اساسی خود را در عرصه تحولات مرتبط با حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری و بین‌شهری به‌عنوان یک عنصر تعیین‌کننده و غیرقابل‌انکار ایفا کند.

به گفته، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، مدیران پایانه‌های سراسر کشور تنها با هم‌افزایی تجربیات و اندوخته‌های حاصل از فعالیت‌های اجرایی، مدیریتی، فرهنگی، مذهبی، آموزشی و تخصصی می‌توانند با تعریف سطح جدیدی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها، گام‌های اساسی برای رسیدن به جایگاه خود بردارند و نقش تعیین‌کننده‌ای در رونق صنعت خطیر حمل‌ونقل ایفا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از ظرفیت‌های تخصصی، کارشناسی و فنی سازمان‌ها، اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح روابط با نهادهای بالادستی از دیگر اهداف ایجاد دبیرخانه پایانه‌های مسافربری کلان‌شهرهای کشور است که با راه‌اندازی آن، فضایی فراهم شده تا مدیران اجرایی و ستادی و فعالان در این حوزه تخصصی قادر باشند، براساس یک برنامه راهبردی از ظرفیت‌ و پتانسیل‌های موجود به خوبی بهره بگیرند.

 صادقی با بیان این مطلب که «ناوگان حمل‌ونقل بین‌شهری فراگیر و اصلی‌ترین سیستم حمل‌ونقل عمومی کشور است»، افزود: سازمان پایانه‌های شهرداری تهران در صدد است تا کارها در این زمینه به‌صورت برنامه‌ریزی شده و اصولی و مبتنی بر نگاه کارشناسی و علمی دنبال شود که با آسیب‌شناسی دقیق و ارزیابی جامع و اشتراک‌گذاری تجربیات به تدوین برنامه‌هایی برای برقراری ارتباط مستمر و پایدار بپردازد.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تهران، فراهم کردن بستر مناسب برای کمک به پایانه‌ها در ابعاد مختلف، افزایش تعامل سازمان‌ها با نهادها و دستگاه‌های تاثیرگذار کشور در مبحث حمل‌ونقل و ترافیک، ارتباطات گسترده و برنامه‌ریزی شده با مدیران ارشد دولتی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط از اولویت‌های کاری  این سازمان است.

صادقی در پایان با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی دبیرخانه پایانه‌های مسافربری کلان‌شهرهای کشور و جایگاه و نقش اثرگذار سازمان‌های پایانه‌های مسافربری کلان‌شهرها، خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد ناوگان حمل‌ونقل بین شهری کشور متعلق به کلان‌شهرهاست،سازمان برنامه جامعی در راستای تقویت و توسعه سطح ارتباط پایانه‌های پایتخت با کلان‌شهرها دارد که امید می‌رود با توجه به رایزنی‌و هماهنگی‌هایی که با مدیران عامل این سازمان‌ها انجام خواهد شد، در آینده نزدیک شاهد تعامل سازنده، مثبت و موثر بین پایانه‌های کلان‌شهرها باشیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، قطعا ارائه و اجرای طرح‌هائی از این دست، رضایت مسافران را در پی داشته و در نهایت به اهدافی که مدیریت شهری در نظر دارد دست پیدا کند، چنین اقداماتی علاوه بر مطلوبیت، می‌تواند پیشرفت حمل‌ونقل عمومی و مسافربری  را نیز به همراه بیآورد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.