| کد خبر: 270803 |

جزئیات پروژه مدیریت آب های سطحی بزرگراه امام علی (ع) حد فاصل پیروزی تا اصفهانک

سرپرست شرکت خاکریز آب از شروع عملیات حفاری و لوله گذاری پروژه طرح سرشاخه پیروزی تا اتصال به کانال اصفهانک در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

تین نیوز

سرپرست شرکت خاکریز آب از شروع عملیات حفاری و لوله گذاری پروژه طرح سرشاخه پیروزی تا اتصال به کانال اصفهانک در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمید نجاری اصل، درباره جزییات این عملیات گفت: جبهه های کاری این پروژه در خیابان پیروزی حدفاصل بزرگراه امام علی(ع) تا خیابان آیت الله شاه آبادی و حد فاصل خیابان بیمارستان فجر تا خیابان شاه آبادی و خیابان شاه آبادی از تقاطع پیروزی تا پایین دست خیابان گل شناس بوده و در محدوده شهرداری مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران واقع شده است. 

نجاری اصل افزود: طول کلی این پروژه بیش از ۳.۵ کیلومتر و نوع عملیات اجرایی آن به روش های تونل سنتی و لوله رانی بوده و هم اکنون  عملیات لوله رانی در خیابان آیت الله شاه آبادی  در حال اجرا می باشد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته، در حال حاضر برنامه زمان بندی اتمام این پروژه شهریور ۱۴۰۵ می باشد.

نجاری اصل با بیان اینکه طرح سرشاخه پیروزی تا اتصال به کانال اصفهانک، با هدف جمع آوری رواناب های حوزه های هیدرولوژیکی واقع در غرب بزرگراه امام علی(ع) و انحراف تونل پیروزی، از برنامه های شبکه اصلی در طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر تهران بوده است، گفت: با ظرفیت ۱۴.۵ مترمکعب بر ثانیه در محل خروجی آن پاسخگوی سیلاب ۵۰ ساله محدوده طرح خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.