| کد خبر: 268561 |

◄ خواسته پیمانکاران از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تجمع اعتراضی چه بود؟

جمعی از پیمانکارانی که پروژه های عمرانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را اجرا کرده و تحویل داده اند، روز دوشنبه 30 بهمن در مقابل این سازمان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تین نیوز

جمعی از پیمانکارانی که پروژه های عمرانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را اجرا کرده و تحویل داده اند، روز دوشنبه 30 بهمن در مقابل این سازمان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش تین نیوز، اعتراض این پیمانکاران مربوط پرداخت نشدن مطالبات خود از سوی سازمان فرهنگی  هنری شهرداری تهران بود که گویا با وجود گذشته یک سال و نیم تا 2 سال از تحویل پروژه ها، هنوز مطالبات از سوی این سازمان به پیمانکاران پرداخت نشده است.

در تصاویری که از این تجمع به دست خبرنگار ما رسیده، پلاکاردی در دست پیمانکاران معترض مشاهده می شود که در  بخشی از آن خطاب به مدیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نوشته شده است: تعداد حدود 15 شرکت پیمانکاری نسبت به انجام تعهدات خود در قالب قرارداد و دستور کار در خصوص اجرای پروژه های عمرانی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در مناطق 22 گانه تهران اقدام و با گذشت 18 تا 24 ماه از تاریخ تحویل و بهره برداری از پروژه های اجرایی، متاسفانه علیرغم پیگیری های مستمر و سرگردانی در راهرو و طبقات آن سازمان، موفق به دریافت مطالبات خود نشده اند.

در بخش دیگری از این پلاکارد آمده است: با توجه به تورم موجود در جامعه و تاخیر بیش از حد پرداخت ها بدیهی است که نه تنها سودی برای این شرکت ها حاصل نشده بلکه متحمل ضرر و زیان های غیرقابل توصیفی نیز شده اند.از طرفی با سررسید بدهی ها و مطالبات طلبکاران، فشار روحی و روانی شدیدی به خود و خانواده ها وارد شده و همین تاخیر در پرداخت ها که هریک از شرکت ها مبالغ چشمگیری را طلبکار هستند، موجب فلج شدن کار شرکت ها و بیکار شدن عوامل کارگاهی که هر نفر چندین خانوار را رهبری می کنند، شده است.

در ادامه نیز از ریاست این سازمان خواسته شده با توجه به این موارد ذکر شده و همچنین با توجه به پایان سال و ضرورت تسویه حساب با طلبکاران و برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار ناشی از برخورد طلبکاران، اقدامات لازم  در این خصوص به عمل آید. 

تجمع اعتراضی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.