| کد خبر: 265049 |

ثبت ۶۵۰۰ ایده تهرانی‌ ها در سامانه من شهردارم از ۱۵ مهر

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی پروژه های طرح من شهردارم از دوره نخست از ثبت ۶۵۰۰ ایده از ۱۵ مهر ماه تا کنون در سامانه من شهردارم ، خبر داد.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی پروژه های طرح من شهردارم  از دوره نخست از ثبت ۶۵۰۰ ایده از ۱۵ مهر ماه تا کنون در سامانه من شهردارم،  خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید باقری در آئین آغاز دومین دوره طرح من شهردارم در قالب پویش شنبه امید و افتخار، گفت: حضور گسترده ای که همکارانمان امروز در آغاز دومین دوره این طرح دارند نویدبخش یک شروع پر قدرت است و می تواند نقطه عطفی برای تحقق مردمی سازی اقدامات شهرداری تهران باشد.

امیدواریم به رقم مشارکت یک میلیون نفر در تهران دست یابیم

وی افزود: سال گذشته ایده من شهردارم به دنبال تحقق این کلان نگاه بود که در شهر هر یک از شهروندان یک شهردار باشند که خوشبختانه با همت همکارانم در شهرداری امیدواریم به رقم مشارکت یک میلیون نفر در تهران دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری با هدف تحقق مشارکت شهروندی تلاش کرده است زیرساخت های سیستمی، برآیندی و تعاملی برای جلب مشارکت حداکثری را فراهم کند. قطعا در این مسیر انتقادات و پیشنهادات همه اقشار جامعه موجب تنومند شدن این نهال دو ساله خواهد شد. بی تردید زیرساخت هایی که ایجاد شده این امکان را به شهروندان می دهد که بر مبنای مکانی که در آن حضور دارند هم ثبت ایده داشته باشند و هم نسبت به ایده هایی که سایر هم محلی هایشان داده اند، اولویت بندی را تعیین کنند.

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران ادامه داد: سند اهمیت ایده های مردم در حقیقت کارنامه یکساله پروژه های طرح من شهردارم است. امروز نسبت به پروژه هایی که شهروندان در سال گذشته انتخاب کردند شاهد پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی هستیم. قطعا می توانیم در این مسیر سرمایه گذاری اجتماعی برای مدیریت شهری را به دست آوریم.

وی با اشاره به افزوده شدن دو قسمت جدید در دومین دوره اجرای طرح من شهردارم، گفت: مردم می توانند نظام مشکلات شهری تهران را مشاهده کنند و از سوی دیگر می توانند خودشان راهکارهای حل این مشکلات را هم ارائه کنند. از ۱۵ مهر ماه تا کنون ۶۵۰۰ ایده در قالب «طرح من شهردارم» در سامانه به ثبت رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.