| کد خبر: 158829 |

درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد:

◄ پلمب 7 ساختمان پرخطر در تهران

با نزدیک شدن به سالروز بروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمان بیش از 50 ساله پلاسکو، مدیر عامل سازمان آتش نشانی از وجود 243 ساختمان شبیه پلاسکو در پایتخت خبر داده و خواستار توجه ویژه به آنها شده است.

تین نیوز

با نزدیک شدن به یک‌سالگی حادثه آتش‌سوزی در ساختمان بیش از 50 ساله پلاسکو، مدیرعامل آتش نشانی تهران از وجود 243 ساختمان شبیه پلاسکو در پایتخت خبر داده و خواستار توجه ویژه به آنها شده است.

به گزارش تین‌نیوز، مهدی داوری اظهار کرد: به دلیل حساسیت موضوع  و ضرورت حفظ جان شهروندان، پلمب 7 ساختمان پرخطر در تهران در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ریسک خطرپذیری ساختمان‌های شناسائی شده، تصریح کرد: در تهران 7300 ساختمان وجود دارد که از نظر میزان خطر به پرخطر و میان‌خطر تشخیص داده شده‌اند و 243 ساختمان از این میان در شرایط بسیار پرخطر هستند و وضعیتی شبیه ساختمان پلاسکو دارند که تا زود است باید برای جلوگیری از تکرار سوانحی از این دست تدابیری اندیشید.

مدیر سازمان آنش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خاطرنشان کرد: تاکنون 7 ساختمان از این ساختما‌ن‌ها پلمب شده‌اند و این کار با اولویتقرار دادن مناطق11 و 12 همچنان ادامه دارد زیرا، حفظ جان شهروندان از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است.

به گزارش تین‌نیوز، سال گذشته اواخر دی‌ماه بود که ساختمان پلاسکو با بروز حریق در یکی از طبقات و تسری آن به دیگر طبقات و عدم تاب اوری سازه فلزی، فروریخت و تعدادی از همو‌طنان ما از جمله 16 تن از آتش‌نشانان فداکار در آتش سوختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.