| کد خبر: 144462 |

◄ تکذیب ابلاغ حکم محمدعلی نجفی از سوی وزارت کشور

در حالی برخی خبرگزاری‌ها از ابلاغ حکم محدعلی نجفی شهردار منتخب تهران سخن می‌گویند، که اعضای شورای شهر آن‌را تکذیب می‌کنند.

تین نیوز

در حالی برخی خبرگزاری‌ها از ابلاغ حکم محدعلی نجفی شهردار منتخب تهران از سوی وزارت کشور سخن می‌گویند، که اعضای شورای شهر آن‌ را تکذیب می‌کنند.

به گزارش ، محمدحواد حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران در این باره به خبرنگار تین‌نیوز گفت: حکم شهردار منتخب تهران تا به این ساعت از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است. وی افزود: شورای شهر تلاش زیادی برای سرعت بخشی به تائید حکم ریاست شهردار منتخب تهران دارد.

پیش از این اخبار ضد و نقیضی از ابلاغ حکم محمد علی نجفی شهردار منتخب تهران در برخی رسانه ها منتشر شده بود که در واکنش به اخبار تاخیر در ابلاغ حکم شهردار تهران، رئیس سازمان شهرداری‌ و دهیاری‌های کشور  گفته: این سازمان منتظر طی سایر تشریفات قانونی است و در اسرع وقت نتیجه را به شورای شهر اعلام خواهد کرد.

هوشنگ خنداندل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور  با تکذیب آن چه که «برخی خبرسازی‌های حاشیه‌ای» خواند، گفته: اقدامات لازم برای صدور حکم شهردار تهران در وزارت کشور انجام شده و منتظر طی سایر تشریفات قانونی هستیم.

به گفته وی تمام اقدامات و مکاتبات قانونی و اداری لازم برای صدور حکم شهردار تهران، در وزارت کشور انجام شده و به محض طی سایر تشریفات قانونی، حکم شهردار جدید تهران از سوی وزیر کشور امضاء خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.