سامانه حقوق مسافری برای پرواز های نوروزی راه اندازی شد
معاون عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: سامانه حقوق مسافری برای رسیدگی به تاخیرات پرواز های نوروزی راه اندازی شد.
معاون عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: سامانه حقوق مسافری برای رسیدگی به تاخیرات پرواز های نوروزی راه اندازی شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آجیلیان، مدیرکل عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور در نشست خبری امروز خود گفت: ۹ فرودگاه بین المللی و ۲۳ فرودگاه مرز هوایی و مابقی فرودگاه محلی هستند و برنامه های پروازهای نوروزی بر اساس درخواست شرکت ها و تقاضای مسافران بوده است.
به گفته وی جلسات پروازهای نوروزی با حوزه میراث فرهنگی و شرکت فرودگاه ها برگزار شد. دستور العمل آن در ستاد نوروزی تدوین شده و ایرادهای سال گذشته برطرف شده است و کمیته تسهیلات در این بخش برگزار شده است.
او بیان کرد: چک لیست های عملیاتی و فرودگاهی تهیه شده است و نقاط ضعف رفع شده و ستاد نوروزی در این بخش از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فرودین فعالیت های خود را ادامه می دهد.
آجیلیان بیان کرد: در ایام سفرهای نوروزی با توجه به رشد ۳تا ۵ درصدی پروازهای نوروزی عملیات غیرمرتبط تعطیل شده است.
وی گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی میزان بارندگی ها در ایام نوروز افزایش می یابد و همین امر باعث تاخیر در پروازها می شود. بنابراین دستور داده شده که نماینده شرکت های هواپیمایی در تمامی فرودگاه ها حضور داشته باشند.
او افزود: سامانه حقوق مسافری راه اندازی شده و در صورتی که پروازی تاخیر داشته باشد افراد مرتبط باید حضور داشته و مسافران را مجاب کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.