| کد خبر: 259717 |

آمادگی فرودگاه بین‌ المللی لارستان برای پروازهای اربعین حسینی

برای پروازهای اربعین امسال باید منتظر پیش ثبت نام بمانیم تا ببینیم تعداد درخواست ها چه میزان است تا بتوان برنامه ریزی کرد.

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه لارستان از آمادگی این فرودگاه برای انجام پروازهای اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، امین الله صولتی مدیر کل فرودگاه لارستان ضمن اعلام آمادگی فرودگاه لارستان در برقراری پرواز عتبات اظهار کرد: قرار است برای پروازهای اربعین فعلا منتظر پیش ثبت نام زائران باشیم.

وی با بیان اینکه آمار پیش ثبت نام استان ظرفیت پروازهای اربعین از لارستان را مشخص می کند عنوان کرد: از چندین ماه قبل پیگیر برقراری پرواز عتبات هستیم اما نتیجه به هواپیمایی کشوری بستگی دارد.

مدیرکل فرودگاه لارستان تصریح کرد: در حال حاضر مرز زمینی تا اربعین باز است که سفر زمینی از هوایی به صرفه تر است بنابراین به لحاظ اقتصادی ممکن است سفر هوایی کمتر مورد استقبال قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سال قبل فرصت خوبی برای فرودگاه لارستان بود گفت: برای پروازهای اربعین امسال باید منتظر پیش ثبت نام بمانیم تا ببینیم تعداد درخواست ها چه میزان است تا بتوان برنامه ریزی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان صولتی تاکید کرد: فرودگاه پیگیر برقراری پرواز هوایی اربعین از لارستان است اما امیدواریم مورد استقبال هم قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.